Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener å huske, via en eller annen reddit tråd tror jeg, at han drev med rental rigs og slikt. Så kan en alltids spekulere om høy ppd betyr dårlig utleie / gode egeninntekter eller omvendt. 

 

225m ppd er en ganske saftig investering. Det vil også være en stor sum i leie og med fallende "priser" er det ikke sikkert dette treet vokser inn i himmelen lenger og kanskje man gir seg mens før det går over stupet. Eventuelt kan det være en posisjonering opp mot neste generasjon skjermkort. Hvem vet? Det forblir spekulasjoner.

Lenke til kommentar

Hei. Du kan jo høre med et transportfirma. Om de kan frakte det for deg. Stadig vekk at vogntog kjører Trondheim - Bergen og tilbake. Jeg tror WAR fikk frakta noe opp til Trondheim. Det er noen år siden det nå, men det lar seg sikkert gjøre, så lenge alt er klart liksom. Det koster sikkert noen kroner ja, men du får det da iallefall oppover.

Endret av wil
Lenke til kommentar

Hei. Du kan jo høre med et transportfirma. Om de kan frakte det for deg. Stadig vekk at vogntog kjører Trondheim - Bergen og tilbake. Jeg tror WAR fikk frakta noe opp til Trondheim. Det er noen år siden det nå, men det lar seg sikkert gjøre, så lenge alt er klart liksom. Det koster sikkert noen kroner ja, men du får det da iallefall oppover.

Problemet er kostnad. Da jeg la det ut på mittanbud virket det som det kom til å koste like mye som selve skapene, og da er det dårlig deal, for å si det slik.

Lenke til kommentar

 

Hei. Du kan jo høre med et transportfirma. Om de kan frakte det for deg. Stadig vekk at vogntog kjører Trondheim - Bergen og tilbake. Jeg tror WAR fikk frakta noe opp til Trondheim. Det er noen år siden det nå, men det lar seg sikkert gjøre, så lenge alt er klart liksom. Det koster sikkert noen kroner ja, men du får det da iallefall oppover.

Problemet er kostnad. Da jeg la det ut på mittanbud virket det som det kom til å koste like mye som selve skapene, og da er det dårlig deal, for å si det slik.

 

Nextron som solgte meg rack-skap, 500 i frakt og brukte bodils budservice , kom nå en privat varebil sent en kveld. 

Lenke til kommentar

Jeg var nede i under 800k på et 1080ti noen dager forrige uke. 800k har jeg ansett som nedre grense på hva jeg har per døgn. Jeg bruker maskinen til andre ting ink. spilling, så det vil variere, men jeg var nede i 625 og 716 enkelte dager. Lurer på om det var fah og ikke meg. 

 

Har noen sjekket loggen for å se om det er tilgangen på WU som det skorter på?

 

Jeg så også noen WU jeg ikke hadde sett før (tror jeg) kan det være nye WU med dårligere poengutdeling?

Lenke til kommentar

Hm , ikke endret drivere heller, kanskje kortene dør snart  :hmm:

Bruker ikke maskinen, kjøpte en annen til å bruke, men folder på den også så kjøpte en annen for å bruke , men folder på den også, så måtte kjøpe en annen til å bruke, men nei da , folder på den også , så måtte kjøpe en annen til å bruke og gjett ka æ gjør på den 

 

syns de "trekker litt lite" 

post-64596-0-87718500-1523395675_thumb.png

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...