Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Extremeoverclocking har (endelig!) oppdatert fargekodene så de følger litt med i tiden hva PPD angår. Også tar vi igjen et lag i antall WU i løpet av søndag. Det er vel siste news :)

Rød har hoppet fra 6K til 2Mill om dagen. Nå jeg jo investere litt for å komme opp på rød igjen. 

 

Blir ingen GPU oppgradering før Volta blir lansert. Blir en 1180 eller 2080 på meg når de lanserer dem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Extremeoverclocking har (endelig!) oppdatert fargekodene så de følger litt med i tiden hva PPD angår. Også tar vi igjen et lag i antall WU i løpet av søndag. Det er vel siste news :)

Rød har hoppet fra 6K til 2Mill om dagen. Nå jeg jo investere litt for å komme opp på rød igjen. 

 

Blir ingen GPU oppgradering før Volta blir lansert. Blir en 1180 eller 2080 på meg når de lanserer dem. 

 

Volta blir mest sannsynlig ikke en stor oppgradering over Pascal da Volta blir en "refresh" og ikke ny en ny arkitektur. I tillegg så mangler nVidia konkuranse. Jeg håper for all del at Volta blir en god oppgradering så får se hva det blir og ikke høre på rykter.

Lenke til kommentar

 

Extremeoverclocking har (endelig!) oppdatert fargekodene så de følger litt med i tiden hva PPD angår. Også tar vi igjen et lag i antall WU i løpet av søndag. Det er vel siste news :)

Jepp, men mangler en del på å slå dette laget på wu: poeng: 12,806,632,768: wu: 12,646,964

 

Hint, halvskatt neste mnd 

Lenke til kommentar

 

 

Extremeoverclocking har (endelig!) oppdatert fargekodene så de følger litt med i tiden hva PPD angår. Også tar vi igjen et lag i antall WU i løpet av søndag. Det er vel siste news :)

Rød har hoppet fra 6K til 2Mill om dagen. Nå jeg jo investere litt for å komme opp på rød igjen. 

 

Blir ingen GPU oppgradering før Volta blir lansert. Blir en 1180 eller 2080 på meg når de lanserer dem. 

 

Volta blir mest sannsynlig ikke en stor oppgradering over Pascal da Volta blir en "refresh" og ikke ny en ny arkitektur. I tillegg så mangler nVidia konkuranse. Jeg håper for all del at Volta blir en god oppgradering så får se hva det blir og ikke høre på rykter.

 

Sitter på Maxwell

Lenke til kommentar

 

Extremeoverclocking har (endelig!) oppdatert fargekodene så de følger litt med i tiden hva PPD angår. Også tar vi igjen et lag i antall WU i løpet av søndag. Det er vel siste news :)

Jepp, men mangler en del på å slå dette laget på wu: poeng: 12,806,632,768: wu: 12,646,964

 

 

Sett deg et mål for laget som er realistisk :p Men jeg tipper vi ligger rimelig bra på poeng/WU (altså et lavt tall) nå i den senere tid. Såvidt jeg kan se ere vi i snitt på 8200 poeng per WU de siste dagene, mens Tekzilla ligger på rundt 15000 poeng per WU, mens Taiwan- Team ligger på 21500 poeng per WU. Med andre ord "tar vi innpå" på den statistikken også.

Lenke til kommentar

Det som er positivt er at produksjonen fra laget september i år er høyere enn på samme tiden i fjor, og at vi er på tur å komme i vintermodus med stadig høyere produksjon.

 

post-433184-0-42493500-1507466151_thumb.png

 

Jeg venter bare på få tilbake hovedkortet mitt etter en rma så kommer en 1080ti i drift.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://folding.extremeoverclocking.com/

 

Fått i gang FTW kortet ditt, er det raskere og kjøligere en dine sc2 er. Mine sc2 kjører nå 110+ =2037.

Jepp, FTW3 kortet ligger på 1936mhz stock. Hva angår temperatur er litt vanskelig å sammenligne da det er i 2 forskjellige kabinetter med forskjellige WU/GPU usage. I tillegg så er det nok forskjell fra chip til chip. Når det er sagt så ligger FTW3 kortet på 1949mhz og rundt 40% viftehastighet og 67 grader.

 

Jeg kjører alle mine kort på stock settings. Er litt skeptisk til å røre noe pga garanti og stabilitet. 

Lenke til kommentar

 

https://folding.extremeoverclocking.com/

 

Fått i gang FTW kortet ditt, er det raskere og kjøligere en dine sc2 er. Mine sc2 kjører nå 110+ =2037.

Jepp, FTW3 kortet ligger på 1936mhz stock. Hva angår temperatur er litt vanskelig å sammenligne da det er i 2 forskjellige kabinetter med forskjellige WU/GPU usage. I tillegg så er det nok forskjell fra chip til chip. Når det er sagt så ligger FTW3 kortet på 1949mhz og rundt 40% viftehastighet og 67 grader.

 

Jeg kjører alle mine kort på stock settings. Er litt skeptisk til å røre noe pga garanti og stabilitet. 

 

Mine ligger på 2037 og 56c og ca 45-50% på viftene. Har 29,4c i stuen min nå.

Lenke til kommentar

 

 

https://folding.extremeoverclocking.com/

 

Fått i gang FTW kortet ditt, er det raskere og kjøligere en dine sc2 er. Mine sc2 kjører nå 110+ =2037.

Jepp, FTW3 kortet ligger på 1936mhz stock. Hva angår temperatur er litt vanskelig å sammenligne da det er i 2 forskjellige kabinetter med forskjellige WU/GPU usage. I tillegg så er det nok forskjell fra chip til chip. Når det er sagt så ligger FTW3 kortet på 1949mhz og rundt 40% viftehastighet og 67 grader.

 

Jeg kjører alle mine kort på stock settings. Er litt skeptisk til å røre noe pga garanti og stabilitet. 

 

Mine ligger på 2037 og 56c og ca 45-50% på viftene. Har 29,4c i stuen min nå.

 

 

Hmm stikk i strid med temp resultater fra tester av EVGA FTW3 kortet da det kom ut...  :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...