Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AMD Vega ble nok en skuffelse for mange. Den drar mye watt og overklokker ikke i nærheten av Pascal. Angrer ikke på at jeg kjøpte GTX 1080Ti da det kom.

Det var rundt det jeg forventer når det kom til spillytelse og overclocking, men Vega skal jo være veldig bra på compute performance. Kan ikke si jeg angrer på kjøp av mine 3 GTX 1080Ti, men ser sjelden at disse når 1,4mill PPD da GPU bruken ligger for det meste på rundt 80-85% i Windows 10. Gjennomsnittet for min del viser nok rundt 1mill og ikke 1,4 som ifølge en side jeg så hadde oppgitt kortet til

Lenke til kommentar

Ser for øyeblikket at 2 av 1080Ti kortene  kjører prosjekt 9414 og begge kortene kjører på 1936mhz, men GPU bruken ligger på 82 og 84% og PPD er 895 mot  950K. Maskinen som har AMD prosessor folder også på CPUen, men GPU bruken er stabil på 81-82%.

Den andre maskinen folder ikke på CPUen i hele tatt.

 

Hva er NaCL 11 st? Jeg har kjørt "vanlig" NaCL

Lenke til kommentar

ah, bare meg som feiler med forkortningene. 

 

Ble litt demotivert av å folde i går etter å ha spurt noen tilfeldige hva de synest om det. Fikk vite det allerede finnes kurer mot kreft, men disse er for billige til at bedriftene vil selge disse. Slik at de kan tjene mer penger på en dyr kur. (Håper jeg tar feil her).

 

Ble også nærmest ledd av "hva trenger du de PCene til?"

Burde jo i alle fall mine på de. Kjekt med gode venner vettu.

Lenke til kommentar

Samme har jeg, hva skal du med 10 pc du kan bare bruke en om gangen.

Det finnes mye bra mot kreft, men ikke medisin som fjerne/stopper kreften og alzimer/aids osv.

 

 

Bryostatin is a marine natural product that shows promising and unique activity against several diseases (most notably, cancer, HIV/AIDS, and Alzheimer's).

 

Nacl. Du ser det selv.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

 

Sikter mot 6000 WU/dag.

 

attachicon.gif1506371723175-1259553635.jpg

Nice =)

 

Tenkte jeg skulle prøve med NaCL på Medium, da crippler den ikke skjermkortene og jeg får gjort mange WU.

Greit nok at det blir ca halvert, men det er mye mer enn ingenting.

 

Det vil den alltid gjør, er derfor ikke mange kjører dem. Hadde vi fått 5000 per wu ville du sett det motsatte.

Lenke til kommentar

Hehe flått, ca 10000 mere en min 1800x på 3600 og 95w :)  Du skjønte den :tease:

 

Vist NaCL hadde vært på GPU så hadde det vel vært mye bedre?

GPU er jo MYE raskere enn CPU til noen oppgaver, menst CPU er bedre til å gjøre mange forskjellige oppgaver og skifte raskt mellom de.

 

Men nå er det rett i sengs. Må tjene penger, jeg vet jo hvor de kommer til å gå ^^

Lenke til kommentar

 

Sikter mot 6000 WU/dag.

 

attachicon.gif1506371723175-1259553635.jpg

På en 14c 65w til Jaja, sett opp 100 til så kanskje :)

 

 

Hehe, mente totalt. Disse gir sånn omtrent 280 per dag per stykk, om jeg ikke har regnet feil. Kanskje noooe under, men jeg har mer å hente siden jeg kjører singlechannel. Kan sikkert gå opp bittelitt i ytelse om jeg kjøper 6 sodimm-brikker til. Ser fra strømmåleren at begge maskinene tilsammen trekker rundt 210W slik de står nå. Det er vel ganske greit hva effektivitet angår. Hadde nok vært enda et knepp bedre om de kunne stå i samme hovedkort...

Lenke til kommentar

Beste

 

 

 

Sikter mot 6000 WU/dag.

attachicon.gif1506371723175-1259553635.jpg

På en 14c 65w til Jaja, sett opp 100 til så kanskje :)

 

 

Hehe, mente totalt. Disse gir sånn omtrent 280 per dag per stykk, om jeg ikke har regnet feil. Kanskje noooe under, men jeg har mer å hente siden jeg kjører singlechannel. Kan sikkert gå opp bittelitt i ytelse om jeg kjøper 6 sodimm-brikker til. Ser fra strømmåleren at begge maskinene tilsammen trekker rundt 210W slik de står nå. Det er vel ganske greit hva effektivitet angår. Hadde nok vært enda et knepp bedre om de kunne stå i samme hovedkort...

 

På 6800K@ 3700 og 3770K@ 4200 ligger jeg på 250w ca.

116w uten 6800K.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...