Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var den ene PCen nede for full telling. Kommer ikke inn i Windows så kjører en reinstall.

Regner med å være oppe igjen om ikke alt for lenge.

 

Har fått "låne" en helt ny maskin for "testing" til Søndag så kjører NaCL + GPU folding på den.

ikke så veldig kraftig, men alt er mer enn ingenting -> AMD 1600 + GTX 1060

Lenke til kommentar

Da var den ene PCen nede for full telling. Kommer ikke inn i Windows så kjører en reinstall.

Regner med å være oppe igjen om ikke alt for lenge.

 

Ja huff har akkurat reinstallert Win10 selv pga hovedkort og CPU bytte. Ikke gjort det siden Win10 ble lansert. Nesten glemt hvor dritt kjedelig det er!  :yucky:

Lenke til kommentar

Jeg får det fremdeles ikke til. Jeg har tilbakestilt Windows med sletting av alle filer uten noe forskjell.

Formaterte PCen, men kommer ikke inn i Windows.

Prøvde så uBuntu over USB uten innstallering, men kommer ikke inn der engang.

Skiftet så skjermkort, men PCen "stopper" i Windows loadingskjermen.

 

Det merkelige er at skjermen viser at den får signal da den lyser blått og ikke gult som den skulle vist viste den ikke fikk signal.

Jeg kom tidligere inn i Windows under sikkerhetsmodus, men det ser ikke ut til å hjelpe

 

Hovedkortet er gammelt, men CPUen er vel bare ca 2 år gammel.

Asus Sabertooth Z77 med Intel 3570K (intel stock kjøler)

Lenke til kommentar

Maskinen funket før bios oppdateringern? Hva med clear cmos?

Jeg fikk tilbake denne PCen fra fetteren min som har hatt den i 1 års tid. Forrige Fredag så skiftet jeg fra GTX 780 til 1080Ti og har foldet 24/7 til i går da maskinen "var på", men fikk ikke skjermbildet og skjermkortet var kjølig.

 

Har brukt jumpers for "clear CMOS", men vist dette skulle hatt noe å si så skulle man ikke kunne innstallere både W10 og Linux uten problemer. Problemet er etter første resett etter installasjonen. Da booter den aldri ferdig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...