Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

320 WU/update nå. Sannsynligvis øker det noe, mener vi satt på to stykk 2P (en 2x 8c/3.1GHz og en 2x 10c/2.3GHz) som ikke kom med på de siste oppdateringene. Fortsatt gjenstår en 2P 2x 12c/2.5GHz, som er klar, men har bedritne vifter som kanskje blir et problem - må være der når den testes, så den ikke brenner opp, og en 2P 2x 12c/2.3GHz, som har halvdødt HK. Får se om de kommer opp før jeg drar igjen i morgen - det spørs litt når ikke HK spiller på lag.

Liker det jeg ser, prøver du nye wu rekord denne md. Kan hjelpe dere/deg med det.

PS: x1800 trenger vel like mye kjølepasta som 6800k/5960x

Skrevet

Jepp, klarer selv max 250 ca. Så stå på så lenge vi kan hjelpe forskerne med kun 125p per wu. Er jo snart slutt med nacl.

Bryostatin is a marine natural product that shows promising and unique activity against several diseases (most notably, cancer, HIV/AIDS, and Alzheimer's).

Skrevet (endret)

Jeg velger å tro man kan kjøre gammel Chrome en stund til. Alternativt at de mekker det som en standalone-sak e.l. Hvis ikke har jeg waaaay too many maskiner som ikke gjør en dritt.

Edit: Her er det jeg kjører nå, minus en 4P. D10/D18 er begge GPU-rigger.

post-101601-0-24645100-1505407035_thumb.png

Endret av knopflerbruce
Skrevet

Jeg har akkurat hentet den nye pcen og skulle til å folde, men har glemt å kjøpe med ny ethernet kabel....

Har 2 kabler men begge er i bruk på de 2 andre maskinene så får se om jeg har noen gode skrotnisse venner

Skrevet (endret)

Jeg har akkurat hentet den nye pcen og skulle til å folde, men har glemt å kjøpe med ny ethernet kabel....

Har 2 kabler men begge er i bruk på de 2 andre maskinene så får se om jeg har noen gode skrotnisse venner

Biltema, clas olson, elkjip, ja listen er lang av butikker som har "internettkabel" :p De fleste av disse butikkene er oppe til 20.00 også. 1 time og 10 minutter igjen ;)

Endret av Nizzen
Skrevet (endret)

Det har jeg mange av. Men på x1800 sammen mengde kjølepaste som på 6800k/5960x?

Jepp, fått delen til linux maskinen min.

Endret av Kjetil Lura
Skrevet

Biltema, clas olson, elkjip, ja listen er lang av butikker som har "internettkabel" :p De fleste av disse butikkene er oppe til 20.00 også. 1 time og 10 minutter igjen ;)
Er i besøk og det er ca 1 times kjøretid til nærmeste butikk utsalg
Skrevet

Biltema, clas olson, elkjip, ja listen er lang av butikker som har "internettkabel" :p De fleste av disse butikkene er oppe til 20.00 også. 1 time og 10 minutter igjen ;)

Mange nye hk har jo sånn usynlig internett også

Skrevet

Byttet til Kraken G10 + H90 på 1080ti Armor OC. Temps ned fra 78 til 40 grader.

Følger det med thermalpads da? Eller måtte du bestille slikt selv utenom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...