Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EDIT: Synd 1070 er så dyrt, ikke f¤"# om jeg betaler 5 lapper for et "mid-range" kort...

 

Det yter bedre enn 980 ti, så påstanden blir ganske relativ med utgangspunkt i om man har ett kort av betydning fra før (eksempel 980, 980 ti) slik at SLI blir ett billigere og bedre alternativ. 

 

Sagt på en annen måte, så får man mye GPU for pengene dersom man kjøper 1070 under andre omstendigheter enn beskrevet over etter mitt syn  :)

Lenke til kommentar

 

1070 fås til 4500 hos Multicom.

 

Det er fortsatt over 1000 kr dyrere enn tilsvarende Maxwell kort da de kom ut (970). Jeg betalte vel 3100 kr.

 

Okay, 970 er moped i forhold til 1070, og jo kjøpte selv 970. :)

Men du vet, raske kort og da får de turbo pris, så håper amd kan fikse noe snart. Om ikke koster 1180 10k :)

Lenke til kommentar

 

1070 fås til 4500 hos Multicom.

 

Det er fortsatt over 1000 kr dyrere enn tilsvarende Maxwell kort da de kom ut (970). Jeg betalte vel 3100 kr.

 

 

Joa, men det yter som et kort som inntil nylig kostet 7000+ kroner, så forståelig at de ikke selger det til 2500, for å si det slik. Da dreper de jo midrange-kortene sine i samme slengen. Kanskje det kommer et lite prisdropp når 900-serien borte fra lagrene.

 

Det kan forøvrig skje, 970/980 til gibortpris en superweekend :p

Lenke til kommentar

Jeg tviler, men som Nizzen sier; Den som lever får se.

 

Fikk tak i et 980Ti fra MSI. Skal prøve sli før jeg evt slenger det i 24/7 folde/lan maskinen med 4770. Burde gå greit i spill det vil jeg tro.

 

Har jo kortet mitt på vann, så er msi klemt rett under vil gi det 3 slots å puste på. Burde være tilstrekkelig med single card på luft.

Lenke til kommentar

 

 

Tipper svartefredag..

Det er jo 5 mnd til. Tror du virkelig 900-serier vil overleve i butikkhyllene så lenge?

 

Kan neppe være mange som kjøper 980ti nytt idag hehe

 

 

Kommer nok an på prisen, men ikke slik de er priset i skrivende stund. Selges de til 4500kr eller under er de da gode kjøp :) Ikke så fryktelig mange komplett har på lager om dagen av 980/980ti, heller - ett- og tosifret på mange modeller. Tipper det forsvinner noen til RMA hist og pist, og noe kjøres på superweekend, og så er det tomt om en måneds tid, kanskje to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...