Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Angående det at nVidia driveren kræsjer. Alt er stabilt mens jeg folder, men opplevde igjen nå at driveren hang seg mens FAHControl bytta prosjekt til 980Ti korta. Var noen som sa at dette er pga for høy overklokk. Men det logiske da er at driveren henger seg mens man folder etter min tankegang. Så...driver bug?

Format c: ? :p Kanskje det hjelper :D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Angående det at nVidia driveren kræsjer. Alt er stabilt mens jeg folder, men opplevde igjen nå at driveren hang seg mens FAHControl bytta prosjekt til 980Ti korta. Var noen som sa at dette er pga for høy overklokk. Men det logiske da er at driveren henger seg mens man folder etter min tankegang. Så...driver bug?

Format c: ? :p Kanskje det hjelper :D

 

 

Du sier noe der. Nå bruker jeg Display Driver Uninstaller til å fjerne gamle drivere. Skal formatere når Windows 10 skal inn da. Har 10'ern på HTPC'n min. Der bruker jeg 125% DPI skalering i Windows, og siden Win10 ikke har "XP style DPI scaling", som forresten Win7 har, så blir legacy verktøy som Device Manager og Disk Management blurra til de grader. Windows Explorer og andre ting ser bra ut. Windows 10 skal liksom være bedre på skalering enn Windows 7, men det er det altså ikke. Skjønner ikke hvorfor Microsoft ikke får det til. Apple har skjønt det da. Litt off topic menne :p

Lenke til kommentar

Driveren er nok ikke bra nok for 980Ti enda, men på 980/970 har ikke jeg problemer med 353:30 bortsett fra at det blir varmt inne i kryp inn. Var 28.3c 9:30. nå 27:5c.

 

Ja kommer sikkert bedre driver etterhvert. Alt over 25C inne er varmt spør du meg. Går jo an å bare folde om natta nå da.

Lenke til kommentar

 

Angående det at nVidia driveren kræsjer. Alt er stabilt mens jeg folder, men opplevde igjen nå at driveren hang seg mens FAHControl bytta prosjekt til 980Ti korta. Var noen som sa at dette er pga for høy overklokk. Men det logiske da er at driveren henger seg mens man folder etter min tankegang. Så...driver bug?

Format c: ? :p Kanskje det hjelper :D

 

Hehe, er ikke nødvendig med format c lenger, det var noe vi måtte kjøre før i tiden. win95/98/Me :)

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

 

 

Angående det at nVidia driveren kræsjer. Alt er stabilt mens jeg folder, men opplevde igjen nå at driveren hang seg mens FAHControl bytta prosjekt til 980Ti korta. Var noen som sa at dette er pga for høy overklokk. Men det logiske da er at driveren henger seg mens man folder etter min tankegang. Så...driver bug?

Format c: ? :p Kanskje det hjelper :D

 

Hehe, er ikke nødvendig med format c lenger, det var noe vi måtte kjøre før i tiden. win95/98/Me :)

 

 

Jeg bruker Acronis og har backup av hele OS stasjonen. Ny virkende installasjon er inne veldig raskt, siden jeg har det liggende på et ssd array. Det blir en slags format C :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Angående det at nVidia driveren kræsjer. Alt er stabilt mens jeg folder, men opplevde igjen nå at driveren hang seg mens FAHControl bytta prosjekt til 980Ti korta. Var noen som sa at dette er pga for høy overklokk. Men det logiske da er at driveren henger seg mens man folder etter min tankegang. Så...driver bug?

Format c: ? :p Kanskje det hjelper :D

 

Hehe, er ikke nødvendig med format c lenger, det var noe vi måtte kjøre før i tiden. win95/98/Me :)

 

 

Jeg bruker Acronis og har backup av hele OS stasjonen. Ny virkende installasjon er inne veldig raskt, siden jeg har det liggende på et ssd array. Det blir en slags format C :p

 

 

Du får gi meg en tutorial når jeg får opp win 10 på Arecaen her :)

Lenke til kommentar

Det var ikke varmt, jeg hadde det inne da jeg kom hjem kl 19:00, nå 27. Ute 16c, men i morgen må nok jeg også skrue av gpu og på med naci. Fint vær og 16c og på med ac.

 

Er det mye støy på evga sine 980Ti sc+?

Nei, det er ikke mye støy på EVGA sine 980 Ti SC, de tusler opp til ca 83 grader og vifte hastighet på ca 50 %, hører dem egentlig ikke. Bruker jeg Precision X og vifteprofil der, blir det mere støy og PC'en spyr ut mer varme. 970 kortene tusler og går, men ble litt varmt med dem og, så derfor ble det stopp.

Lenke til kommentar

Her blir det å bytte ut 290x imorgen på jobb også montere de to 980 ti imorgen midt på dagen og kjøre test med fah og stressteste systemet litt før man tar med seg maskinen hjem igjen for spilling og folding :)

er vel rundt 28 grader her nå og blir sikkert ikke kjøligere med 2 stykk msi 980ti gaming i maskina 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...