Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Er tlbake i foldegamet etter mye fytting og ting på lager de siste tre månedene.

Lurer på et par saker.

Er det slik at man må blokere IP'er for GPU folding fremdeles?

Videre fikk jeg ned en stor SMP på serveren min 8107, som det ikke står mye om på f@h sine hjemmesider med sånn røft regnet er det en

TPF på 7 min 10 sec på 4xE5-4640, er det bedre å kjøre disse store? altså er det en grunn til at de har laget disse for hurtig return for folk med mange CPU'kjerner?  Noe alla de gamle BA prosjektene.

Endret av JadaNei
Lenke til kommentar

Velkommen tilbake JadaNei.

 

Kan ikke svare for 8107, men det er godt mulig andre kan svare på den biten.

Jeg kjører alt av kort uten noe form for blokkering om dagen. Det er kommet så mye nye prosjekter den siste tiden, så har ikke inntrykk av at Core 15 kommer ned lengre. Andre får korrigere meg dersom dette er feil.

Jeg kjører heller ikke noe flagg for GPU heller, så det er ganske rett frem om dagen.

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre dere med 980Ti om deres stabile boost og volt settings som dere folder med?

 

1366 MHz og stock volt har gitt meg 2 system heng her nå (folder under Linux så ingen MSI Afterburner...) Måtte flasha korta tilbake til stock BIOS nå. Stabilitet er tross alt viktigst. Jeg kan jo folde under Windows igjen da, og tune ting med Afterburner   :hmm:

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre dere med 980Ti om deres stabile boost og volt settings som dere folder med?

 

1366 MHz og stock volt har gitt meg 2 system heng her nå (folder under Linux så ingen MSI Afterburner...) Måtte flasha korta tilbake til stock BIOS nå. Stabilitet er tross alt viktigst. Jeg kan jo folde under Windows igjen da, og tune ting med Afterburner :hmm:

Du klarer nok 14-1500 mhz med stock bios. Kan være nye biosen på gpu, Linux eller driverkluss. Neppe kortet som krasjer.
Lenke til kommentar

 

Kan jeg spørre dere med 980Ti om deres stabile boost og volt settings som dere folder med?

 

1366 MHz og stock volt har gitt meg 2 system heng her nå (folder under Linux så ingen MSI Afterburner...) Måtte flasha korta tilbake til stock BIOS nå. Stabilitet er tross alt viktigst. Jeg kan jo folde under Windows igjen da, og tune ting med Afterburner :hmm:

Du klarer nok 14-1500 mhz med stock bios. Kan være nye biosen på gpu, Linux eller driverkluss. Neppe kortet som krasjer.

 

 

I alle reviews jeg har sett på nettet av 980Ti, så har dem øka volten for å få den stabil da. Men ja kan jo være noe driver tull også som gjør det ustabilt under Linux hos meg.

Lenke til kommentar

Det virker ikke for meg som om det er stor forskjell på +100/400Mhz på Gtx 670 og 680, og på stock

.

Merker alikevell "stor" forskjell på PCI-e x8 og x16 har fire kort i maskinen 3 670 og ett 680, men bare 40 lanes på prosessoren; kjører altså  x16/x8/x8/x8. Selv om 680 kortet skulle være raskere enn 670 får jeg mye lavere TPF på 680, som kjører i x8 modus. 

Endret av JadaNei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...