Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen tilbake.

980 ti du folder på om dagen? Gir meget bra PPD med de kortene, men litt veldig stor variasjon i PPD for prosjektene om dagen. Men det kommer seg sikkert, og det er likt for alle.

Begynte å folde med 2 x 980 Ti SC og 2 x 970, men måtte stoppe plutselig. Dessverre døde en meget god venn i en fallulykke, så madammen og jeg er og støtter enken etter den meget triste beskjeden. R.I.P. min venn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Velkommen tilbake.

980 ti du folder på om dagen? Gir meget bra PPD med de kortene, men litt veldig stor variasjon i PPD for prosjektene om dagen. Men det kommer seg sikkert, og det er likt for alle.

Begynte å folde med 2 x 980 Ti SC og 2 x 970, men måtte stoppe plutselig. Dessverre døde en meget god venn i en fallulykke, så madammen og jeg er og støtter enken etter den meget triste beskjeden. R.I.P. min venn.

 

 

Det gjør meg trist å høre om slike tragedier. Så du skal ha all honnør for å stille opp i en slik situasjon.

 

Sorgen tar den tiden det tar. Omtanke sendes fra meg til dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Velkommen tilbake.

980 ti du folder på om dagen? Gir meget bra PPD med de kortene, men litt veldig stor variasjon i PPD for prosjektene om dagen. Men det kommer seg sikkert, og det er likt for alle.

Begynte å folde med 2 x 980 Ti SC og 2 x 970, men måtte stoppe plutselig. Dessverre døde en meget god venn i en fallulykke, så madammen og jeg er og støtter enken etter den meget triste beskjeden. R.I.P. min venn.

Det gjør meg trist å høre om slike tragedier. Så du skal ha all honnør for å stille opp i en slik situasjon.

 

Sorgen tar den tiden det tar. Omtanke sendes fra meg til dere.

Tusen takk for omtanken, Sn1ken. Det hjelper i sorgen. Han var en meget god venn og jeg har hatt han som skipper også. Det er ærlig talt helvetes tungt nå. Det var hans siste tur før han skulle pensjonere seg.

Lenke til kommentar

Fy fann 2xp9704 bruker mye strøm på 2x980 sc og i7 3770K. Ligger nå på 430w. 98% TDP, Jaja og ikke merkelig det blir varmt.

Men er og lei 970 kortene, blir nok 2x980Ti evga sc+ litt senere på sommeren. Håper dollaren går ned og at prisen går ned.

2k mere for Ti enn 980. Mye dyrere å lage ti eller?

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Etter mitt syn er 970 mest for pengene i form av PPD pr kort med utgangspunkt i salgspris for ett kort (om du kjøper de rimelige modellene).

 

Man får 970 for 3000kr og det gir 300k PPD med OC.

 

980 koster 5000kr og det gir ca 400k PPD med OC.

 

980 ti koster 7000kr og det ser ut for å gi 550k PPD, så med andre ord får du mer PPD pr krone ved å kjøpe 980 ti.

Dette er selvsagt ikke helt eksakt da prosjektene varierer alt for mye om dagen. Men det kan faktisk se ut for at 980 ti er det beste kortet å kjøpe pr dags dato dersom man ønsker mest mulig PPD pr krone og pr watt alt under ett.

Lenke til kommentar

300Kx2 med 2x970? Hvordan får du det til? Kjører nå p10490 som gir meg ca 185K på 970, ja vet den er sløve uansett kort. Har begynt å slett dem om jeg ser dem, De gjør jo  ikke noe med dem så la oss slette dem så de kan fikes den.

 

Fri Jun 19, 2015 4:08 pm

Hi all!

Sorry about the absence. I'm looking into these issues now!
 
Og det var den 19 juni :shrug:
Ja postet en kommentar der nå.

 

Nå gir p9704 meg over 800k på 2x980. På 9704 på 970 er det ca 267k,

Skal være enig i prisen, men 145W(970) kontra 178W(980) er jeg ikke med.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

 

Det vil gi meg mere wu(PPD) med 2x980Ti enn 4x970 og mindre strøm, så si ifra når du vet det.

 

Betroz kan sikkert gi noen svar.

 

Som det ble nevnt her så varierer PPD om dagen ettersom prosjekt man får. Meste jeg har sett for mine 980Ti kort var 1.18 mill PPD. Akkurat nå ligger topp kortet på 553K med P9139, mens nederste får 444K med P9412. Så like under millionen. Nå skal det sies at jeg kjører nederste kortet i PCIe 8x da så mister kanskje litt pga det. Grunnen er temps.

 

PS : Mine kort er også litt klokka da. De folder på 1341 og 1366 Mhz i følge nVIDIA driverene i Linux.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...