Gå til innhold

Anbefalte innlegg

20mill? Hvorfor så mye? La dem være å se hva som skjer?

3 dager fold i kø når jeg kommer meg dit.

Kanskje en gig i uploadkø, så routeren kneler pga mange som prøver.

sletter jeg alle får jeg iallefall dagens 8mill hehe.

prøvde å uploade alle sist, jobber i 10t og fikk 5mill pga creditnerf pga tid. hadde fått 3mill til om jeg slettet alle med en gang hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Alle gpu er av men er fremdeles 27c her. Bare så dere skjønner hvorfor jeg kjører bare naci nå.

Bor ikke du i Rogaland? Hvordan får du det så varmt inne? Det er jo bare 15 grader ute

 

Riktig. Var 17 c da jeg var ute å kjørte. Har mye vinduer og må ha døra oppe for å få ned varmen, men er bedre nå, har alle vinduer og terrasse døra oppe så er nå bare 25.6 c inne.

Lenke til kommentar

da har man fått montert 980 tiene og dette var noe annet ja enn 290x , merker at nvidia kortene tygger mye bedre. og jammen meg er dem 10 ganger mer stille også enn 290x lightning var også :)

 

bra kjøleløsning fra msi iallefall 

Nå må dere slutte å skyte sånn av 980Ti, hadde håpet å slippe å kjøpe 2xevga sc+, er for kostbar syns jeg. Men må nok jeg og over sommer mondene. Jeg går konk på folding :rofl: 

Lenke til kommentar

Routeren koster en mnds-lønn, men kobberlinja på 5 ned og 0,6 opp dauer med formange uploads-forespørsler.

Får ikke bedre linje, 6km fra sentral.

 

Skjedd en gang før, fungert i mange mnd helt til jeg dro bort, pank, samme minutt,

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg hadde et lignende problem, bestående i at spill frøs helt idet folderiggen skulle laste opp eller ned nye jobber. Problemet løste jeg med å installere wondershaper på riggen (som selvsagt er en ubuntumaskin) og cappe hastigheten på maskinen til en mbit (opp/ned).

 

Har du en ruter til prisen av en månedslønn bør det vel være mulig å la den cappe hastigheten på hver enkelt maskin?

Lenke til kommentar

Det har war ikke penger til men en router som koster flesk det har han :rofl:

Klarte ikke å la være war, sorry :)

 

Men bør vel ikke si for mye som sitter på 150/150 fiber. Har hatt fiber siden 05 og vi er "bare" ca 7000 her inne :w00t:

Vi har snakket om det noen ganger, men behovet har ikke vært der tidligere. Samt tilgang og priser er noe ganske annet for bedrifter ;)

 

Hjemme har jeg 100/100 da de først oppgraderer Noden i disse dager. Får 500/500 hjemme til samme pris som 5/0,6 i folde lokalene.

Lenke til kommentar

Kost på deg graving og legging av fiber fra sentral til hus  :wee:

Fiber fungerer, men de vil binde 18 mnd , lokalene leies dag for dag, plutselig må jeg ut og da er det kjipt å sitte med fiberregning hver mnd i 2 år nesten hehe.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...