Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde spart 711kr mnd på å hatt platinum-psuer bare, På 1,5 år ville pengene vært tjent inn.

I levetiden til riggen ville jeg kanskje ha spart 50.000kr bare på det.

Ved å tenke sånn på cpu osv er det i teorien mye penger å spare om man ser det over hele levetiden.

 

20-års-cpuene jeg bruker koster jo 1000kr mindre, så jeg tar fortjenesten der med en gang.

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har oppdatert førsteposten litt, begynte å bli en god stund siden sist! (takk for hintet knopflerbruce) :)

 

Ser det er kanskje fortsatt et par andre ting der som er utdatert, spesielt mtp. bigadv. Nå vet vel ingen helt hva som skjer med many-cores oppgaver, så vi får heller prøve å oppdatere dette når det kommer litt mer info på bordet. F.eks er det fortsatt bare Linux 64 bit som kan få disse? (jeg antar svaret er ja...) Kan man fortsatt bruke dette ferdige oppsettet som det linkes til?

 

Om dere ser noe som er feil eller burde endres på, send meg en PM! :)

 

PS: Fyrte igang en tråd ang. ip-blokkering. Skal skrive litt der nå, men tenkte denne blir ganske så dynamisk så det er greit å ha denne i en egen tråd så vi kan diskutere IP-adresser til vi blir grønn ;) Anyways, trenger litt input til hvilke ip-adresser som gjør hva? Har mistet litt oversikt....

Lenke til kommentar

Har litt info om P6106 som nå er sluppet til beta igjen. Man må bruke kommando: -bigbeta for å få kontakt med rett server, da kommer 8106 ned. TPF er fremdeles fantastiske 5:02 - 5:10 hos meg, avhengig av hvilken server som folder. Har akkurat startet å folde igjen på begge 4P Xeon serverne.

 

Hele kommandostrengen jeg bruker ser slik ut:

 

-smp 64 -bigbeta -verbosity 9

Lenke til kommentar

P4-serverene mine ble sjekket, 2x jobber med 8-900K og 2 x jobbet med 100K

Slettet config, la inn alias-koden, slettet work og core3a.
Terminal med nytt oppsett og volla 900k igjen.(2%) 1.025.000 nå med L-cpu (low watt/low clock)

Burde egentlig gjøre det på de andre 3 også, takk

Edit 2 oppe med ny kode

 

Merk at 72ES er på 1 % , nå ligger den på 650K , ikke sett over 400 på den ever.

post-64596-0-15151700-1423347006_thumb.jpg

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...