Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En æra er over...

 

Men vi har jo ikke nødvendigvis hørt det siste fra deg, tenker jeg.

 

Lykke til videre med forskningen for WGC -alias-, så tipper jeg din score på F@H vil stå som en milepæl de færreste kan strekke seg etter, enn så lenge. Skulle dagen komme hvor stadig flere får en slik score, vil jeg tippe F@H etterhvert har mye interessant av forskning å vise til.

 

Takk igjen for ditt fantastiske bidrag -alias- :love:

Takk for fine ord, som jeg faktisk kjenner varmer ikke så lite. :)

 

Om jeg kommer tilbake får tiden vise, men det er vel lite sannsynlig at PG plutselig skulle endre på noe som donorer med slik maskinvare blir interesserte i. Før noe slikt evt. skjer er maskinvaren generelt utdatert. Men jeg skal følge med dere her på forumet. :green:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Klarer lett og folde med min Cpu. Ed Ht på :)

Om det var meg du mente :)

 

Ja, det var det :) Mulig jeg husker feil.

 

Noen som har tips da? F@H klient ble installert med HT av. Hver gang jeg prøver å skru det på laster klienten ned ny wu. Står på 0% noen sekunder, så "Failed". Prøver så å laste ned ny igjen.

 

Dette gjentar seg noen ganger før den får timeout på å laste ned.

Lenke til kommentar

Når det gjelder det å folde med en CPU som har HT. Tar min 5960X som eksempel her. Siden jeg folder med to 970 kort også, så må jeg sette FAH klienten til å bruke bare 12 tråder av min CPU (gjøres under Slots i innstillingene). Altså 1 kjerne + HT for hvert skjermkort må settes av når man har nVidia.

Lenke til kommentar

Om det er vits... Nei, ikke i forhold til strømforbruk Men 35k ppd er 35k ppd :) Maskinen trekker vel ca 100w ekstra om den folder på cpu også (i følge corsair link).

 

Når cpu kostet så mye, synes jeg den skal få jobbe for oppholdet! Har samme som Betroz. Spiller ingen rolle om jeg setter -1 eller 12? Klienten velger det samme.

 

5960x og 2 x 980.

 

Har dog ikke prøvd HT på, og 6 tråder (men det blir da helt feil eller?)

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Hm... Ligger på 37k her nå med HT av. på 6 kjerner / tråder. @ 4,3 ghz. Northbridge: 4ghz.

 

Skjønner ikke dette... Har prøvd 5-6 ganger nå. Får bare fail på folding til CPU (om den kjører stock uten turbo eller nåværende klokk).

 

Hjelper det å slette klienten og legge inn på nytt da tro? Format c: ? Vet det er ny bios til hovedkort ute :)

Lenke til kommentar

Hm... Ligger på 37k her nå med HT av. på 6 kjerner / tråder. @ 4,3 ghz. Northbridge: 4ghz.

 

Skjønner ikke dette... Har prøvd 5-6 ganger nå. Får bare fail på folding til CPU (om den kjører stock uten turbo eller nåværende klokk).

 

Hjelper det å slette klienten og legge inn på nytt da tro? Format c: ? Vet det er ny bios til hovedkort ute :)

 

Vet ikke hva du har gjort jeg, men sett på HT igjen da. Slett CPU slotten, lag ny og forandre den fra -1 til 12 og prøv igjen. Legger ved et bilde under som viser at det funker :

 

post-10067-0-30006700-1423566854_thumb.png

Lenke til kommentar

De sto på hytta hvor det har vært en rekke strømbrudd på grunn av uværet i det siste. Jeg har nå hentet den riggen hjem og skal eksperimentere litt med forskjellig, så den vil nok gjenoppstå i en eller annen form innen rimelig tid. Tilbake der står ennå en 4P Opteron 6176 som var startet å knuse WCG WUer, men den ble livløs sist natt og jeg får ikke kontakt med den igjen, så mulig jeg må ut å kjøre igjen når uværet gir seg på onsdag som kommer.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Vet ikke hva du har gjort jeg, men sett på HT igjen da. Slett CPU slotten, lag ny og forandre den fra -1 til 12 og prøv igjen. Legger ved et bilde under som viser at det funker :

 

attachicon.gifsnapshot2.png

Hm... Har gjort det mange ganger :)

 

Sletta klienten, la den til på ny. Samme problem. Sletta og la til cpu-slot akkurat som du skriver her (og som jeg har gjort 8-10 ganger før), og nå fungerer det...

 

Snodig, men jeg er nå happy :D

Lenke til kommentar

Hm... Ligger på 37k her nå med HT av. på 6 kjerner / tråder. @ 4,3 ghz. Northbridge: 4ghz.

 

Skjønner ikke dette... Har prøvd 5-6 ganger nå. Får bare fail på folding til CPU (om den kjører stock uten turbo eller nåværende klokk).

 

Hjelper det å slette klienten og legge inn på nytt da tro? Format c: ? Vet det er ny bios til hovedkort ute :)

Hæ? Så min i7 3770K på 4200 er ikke så treg som jeg trudde, kjøre linux v6 og får ca 32-35K

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...