Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GPUene viser innimellom til "estimert ppd: 80.000 ish+" Da med FahCore: 0x15. Med 0x17 blir det 350.000+ Får håpe på mer av dem da :)

Eller du kan aktivt blokkere trafikk fra workserverne som deler ut Core 15-jobber, som er nettopp det du spurte om to sider tilbake. Alternativt kan du kjøre Linux, som ikke får tildelt Core 15 (eller 18) i det hele tatt.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Har startet opp igjen. Får 2,6d ETA (prøvd ulike drivere og slettet work/core), men skal sjekke igjen etter at jeg er tilbake fra oslo ikveld.



Så lenge de folder, blir jeg fornøyd.. :p Tror korta synger på siste verset.



Du har vel ikke garanti, Kjetil? En venn av meg sitt 690 konka for noen uker siden, han fikk litt over 5000 tilbake fra Komplett, og har handlet seg er 980.



Ikke umulig at man kan sende inn disse korta :p

Lenke til kommentar

 

Har startet opp igjen. Får 2,6d ETA (prøvd ulike drivere og slettet work/core), men skal sjekke igjen etter at jeg er tilbake fra oslo ikveld.

Ikke umulig at man kan sende inn disse korta :p

 

Merk deg at dersom du sender inn kort som fungerer, så må du dekke alle utgiftene selv.

 

Høres ikke ut for at du har noe problem med dine kort. Når du ikke får skrudd på maskinen før du har tatt ut GPU osv.. da snakker vi RMA uten tvil.

Lenke til kommentar

 

Pen ytelses økning i foldinga med de nye 347.25 driverene hos meg også :thumbup:

 

Joda, men er noe dritt for min del når det er snakk om CoD Advanced Warfare. Spillet låser seg etter en liten stund noe som ikke skjedde med 347.09, så jeg bruker den driveren.

 

Dessuten har jeg trappet ned kraftig på foldingen, madamen fikk "hysterisk" anfall da strømregningen kom, selv om den ikke var noe høy etter min mening. Men hun betaler, så nå folder jeg kun med 970 kortene dessverre. Taper ca 500K PPD hver dag med dette. :wallbash::realmad:

 

 

CoD Advanced Warfare har jeg ikke testet, men nVidia kommer sikkert med en ny driver snart som fixer dine problemer.

 

Så madammen din setter ned foten ja... Ahhh glad jeg er singel sier jeg da :p

Lenke til kommentar

Merkelig støy fra Gigabyte WIndforce 3D-970'et mitt, men det kjører helt greit. Folder på 1500 core virker det som. Avventer RMA på et 680 fra komplett - med flaks kanskje jeg får et 970 til :) Har et halvdødt 580 her, også... spørs hva jeg får ut derfra, hvis komplett har strenge regler på å holde seg innenfor brand blir det refund, og da får jeg se hva jeg gjør. 970 nummer 3 (evt 4) er en mulighet.

Lenke til kommentar

http://fah-web.stanford.edu/psummary.html

 

Bare å blokke alle GROMACS, OPENMMGPU og (for Maxwell-foldere) ZETA_DEV.

Da jeg starta på ny, tenkte jeg at forskning var forskning. Må nå vel være godt for noe uansett hva som kommer av prosjekter.

 

Men poengbasillen har tatt meg!

 

Ser dette riktig ut?

 

143.89.28.70

171.64.65.58

171.64.65.83

171.64.65.96

171.64.65.111

171.64.65.105

171.67.108.142

140.163.4.235

140.163.4.234

 

 

 

Redigert:

Burde https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=254688&p=22258077 blitt med i førstepost? Eller er dette slik som F@H -folket rynker på nesen over?

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Urgh. Null poeng.

 

Begynner å lure på om username har nullstilt seg, eller om f@h bare troller med meg.

 

Begynner å bli sur > :(

 

Sjekk logg i fah client.. der ser du hvilke jobber som blir levert når og hvilken credit du fikk for jobben.

 

Så sjekker du innstillingene dine i fah client.

 

Du skrev i går at ETA var 2.6 dager.. så dersom det stemmer har du vell svaret der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...