Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om du har merket det War: Maskinene mine bruker mindre strøm, skjønte ikke hvorfor. Tror jeg vet det nå, bruker mindre cpu. Kan jeg få det bekreftet please :tease:

 

Da må jeg oppgradere driver selv for min maskin med 2 x 780 ti. Den ligger for tiden på 430 - 440k ppd. Skal sjekke litt med CPU bruk osv, så skal jeg informere dersom ikke War kommer meg i forkjøpet.

Men dette lover godt da vi får enda mer å gå på for fremtidige modeller som yter enda mer. Og selvsagt billigere rigger for de som ønsker å bruke Nvidia :)

Lenke til kommentar

Gjennomsnitt får du best oversikt på ved å bruke HFM :)

 

375k er helt sikkert det du har produsert sålangt totalt sett.

 

Ser du ligger på 32 plass på Team Hardware.no når det kommer til gjennomsnittlig dagsproduksjon. Denne ligger litt under snittet du har nå ettersom du ikke fikk bonus den første tiden.

 

http://folding.extremeoverclocking.com/user_list.php?s=&srt=1&t=37651

 

Bare å trykke på den øverste fanen, så sortere liste etter PPD pr uke, dag, totalt osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjennomsnitt får du best oversikt på ved å bruke HFM :)

 

375k er helt sikkert det du har produsert sålangt totalt sett.

 

Ser du ligger på 32 plass på Team Hardware.no når det kommer til gjennomsnittlig dagsproduksjon. Denne ligger litt under snittet du har nå ettersom du ikke fikk bonus den første tiden.

 

http://folding.extremeoverclocking.com/user_list.php?s=&srt=1&t=37651

 

Bare å trykke på den øverste fanen, så sortere liste etter PPD pr uke, dag, totalt osv.

Takker, Da lagrer jeg linken også :))

Lenke til kommentar

Hehe, lykke til Chavalito :)

 

Installerte nye drivere nå, men glemte en liten detalj, skulle ha avsluttet WU før jeg installerte.

 

Mistet ca 16 timer med folding, men nå er det ihvertfall nye drivere.

 

Hadde 22% og 19% belastning pr kjerne på i5 prosessor på gml driver. Med ny driver ligger den på 20% og 18% så det er en bedring med tanke på gml driver, men langt ifra hva AMD krever (de krever 2 % maks).

 

Spent på PPD nå, hadde 450k PPD samlet for kortene med gml driver, alt over dette er jo brukbart :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...