Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da skjønner jeg hva du mener Kjetil. Bra du ikke gir meg opp.

 

Han fullfører 9500 jobbene raskere enn GPU jobbene, og 9500 gir bonus, så da vil det telle på de 10 jobbene.

 

Så på 10 timer med 9500 jobbene i V.7.4.4 vil han ha fullført 10 stk WU og vil etter min terori få Bonus på 11 wu enten det er med GPU eller CPU :)

 

Noe sånt. Men jeg tror fortsatt jeg har lest et sted at man må fullføre 10 stk WU av den typen som gir bonus før man får registrert bonus på WUs som gir bonus.

Hehe.. vanskelig å forklare på en grei måte.

Lenke til kommentar

Helt korrekt min venn. Er slike wuer jeg liker. Men de gir lite poeng.

 

If you check the FAQ regarding passkeys, you'll find that you must complete at least 80% of the WUs assigned to you and at least 10 WUs before you'll get the QRB points based on that passkey and that username. It looks like you have completed 2 WUs, not 10 yet. The bonuses will kick in automatically once your passkey is "qualified"

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Problemet er ikke at serverne mister tilkoblingen, de klarer seg fint

men jeg kan ikke gå på diskusjon.no engang når fah holder på ;;-;

 

Skulle egentlig ha opp en pfsense router, men nic'et mitt var ikke støttet (pfsense er dermed noe bs)..

Satser på å skaffe meg en ny router en eller annen gang.

Har jo på loadbalancer til 5kBps, men den gjør aldri jobben sin.. Møkkanettverk!

Lenke til kommentar

Hehe Kjetil.

 

Vi har en del andre krav enn de som spiller.

 

Vet vi hvor mye de benytter seg av PCI 3.0 og ikke vet vi hvor mye CPU de krever?

 

Ikke sikkert de kan kjøre på noe billig HK dersom man skal ha 4 stk i samme kasse osv.

 

Men PPD pr Watt vil jo knuse alt vi har sett sålangt. Og det er en del av ditt regnestykke vil jeg tippe Kjetil.

 

Det ligger ann til enda heftigere kort etterhvert, så dette er ikke siste ord.

 

Men det er helt rått!

 

67746.png

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...