Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den må som regel utføre 3 - 5% av en WU (som kan variere fra 30 - 60 min f.eks) før den viser noe riktige tall og verdier.

 

Andre ganger kan man glemme seg å sette folding power til MEDIUM, da vil den bare folde når GPU er IDLE, og det er ikke så ofte når du bruker maskinen. Da tar det lang tid å få 3 - 5%

 

Så husk å sette folding power til FULL på Gpu i klienten V.7 for å være sikker på at den starter.

 

514l70D.jpg

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Det skal også sies til dere som er nye. Man må fullføre 10 stk WU av den typen som i utgangspunktet gir BONUS, får du får registrert bonus på en WU på GPU.

 

Det vil med andre ord si at dere tilsynelatende får dårlig poeng helt til å starte med, men denne kurven stiger brått når dere har passert 10 stk WU på GPU :)

Lenke til kommentar

Åh, jeg bruker andre programmer for å se belastning på cpu/gpu :)

 

Som Knutgrus her sier, kan man sjekke i f.eks. MSI afterburner, Evga Precision etc om GPU folder.

 

Da vil frekvens øke, og temp være høy. Men i utgangspunktet for at dette skal starte så hurtig som mulig lønner det seg å sette Folding Powwer i din klient til FULL:

Lenke til kommentar

Det skal også sies til dere som er nye. Man må fullføre 10 stk WU av den typen som i utgangspunktet gir BONUS, får du får registrert bonus på en WU på GPU.

 

Det vil med andre ord si at dere tilsynelatende får dårlig poeng helt til å starte med, men denne kurven stiger brått når dere har passert 10 stk WU på GPU :)

 

Aha! Dette forklarer jo litt! :D

 

Vet ikke hvor mye det vil utgjøre, men synes jeg hadde litt vel lite nå med ca 15k ppd, men tenkte det er gammel maskinvare. Håper på det stiger etter hvert da :)

 

Kanskje en skulle ha klint til med ny maskin nå da. Kan den bare stå å folde for seg selv. Tenkte å vente til det ble en liten pause fra all denne jobbinga :s

Lenke til kommentar

Har ikke noe å bety hvilken wu du fullfører, en wu er en wu.

Christian hadde det allerede da jeg sjekket i morres. Han har allerede 209 wu.

 

Fah Nacl gir ikke bonus, ergo vil den ikke telle som en fullført WU for bonus.

 

Det må være en type WU som i utgangspunktet gir bonus for at den skal telle som en av de 10 man først må fullføre for å få bonus. 99,99% sikker på det Kjetil.

 

Men Christian har en meget kraftig CPU, så han får mange PPD bare ved å folde med den (selv om 280x kortet hans med bonus vil produsere mye mer enn CPU). :)

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

 

Har ikke noe å bety hvilken wu du fullfører, en wu er en wu.

Christian hadde det allerede da jeg sjekket i morres. Han har allerede 209 wu.

 

Fah Nacl gir ikke bonus, ergo vil den ikke telle som en fullført WU.

 

Det må være en type WU som i utgangspunktet gir bonus for at den skal telle som en av de 10 man først må fullføre for å få bonus. 99,99% sikker på det Kjetil.

 

Men Christian har en meget kraftig CPU, så han får mange PPD bare ved å folde med den (selv om 280x kortet hans vil produsere mye mer enn CPU med bonus). :)

 

Fah Nacl, Hvordan unngår jeg den da? :) Vil gjerne få brukt det kortet ja ^!^

Lenke til kommentar

Ikke noe i veien med å kjøre Fah Nacl.

 

Men du må i utgangspunktet fullføre 10 stk WU med bruk av GPU og hvor du har registrert din bruker samt passkey da du utførte disse.

 

Det tar fort en liten uke :confused:

 

Så frem til du har foldet 10 stk WU med GPU vil du faktisk få flere PPD med CPU. Så i dag vil du få flest PPD ved å folde både GPU og Fah nacl faktisk :)

 

CPU vil fortsette å gi like mye PPD når du får bonus for GPU wu. Men da blir det relativt dårlig betalt for CPU vs GPU når du oppnår bonus.

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Før du får bonus må du bare pause så mye du vil. Får samme PPD samme hva pr WU.

 

Om du justerer Folding Power ned, vil den automatisk skru av GPU når du bruker den til noe annet. Eller du kan trykke på den og velge pause og starte den ved å velge fold.

Okay, Da er det ikke noe problem, Prøvde det just og det så ut til å funke, Takk for hjelpen :))

 

Så F@H Client, er til Gpu og Cpu, Og Chrome/Nach er til Cpu?

post-319721-0-78166200-1410984717_thumb.png

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

Har ikke noe å bety hvilken wu du fullfører, en wu er en wu.

Christian hadde det allerede da jeg sjekket i morres. Han har allerede 209 wu.

 

Fah Nacl gir ikke bonus, ergo vil den ikke telle som en fullført WU for bonus.

 

Det må være en type WU som i utgangspunktet gir bonus for at den skal telle som en av de 10 man først må fullføre for å få bonus. 99,99% sikker på det Kjetil.

 

Men Christian har en meget kraftig CPU, så han får mange PPD bare ved å folde med den (selv om 280x kortet hans med bonus vil produsere mye mer enn CPU). :)

 

Han kjører p 9500 som hans cpu bruker 35s og gir han 12000 ppd, du ser det lenger oppe. Så han får bonus poenger.

Lenke til kommentar

V.7.x.x er til både CPU og GPU, men lønner seg stort sett å kjøre GPU for de fleste som har et nyere skjermkort, og droppe CPU.

 

Fah Nacl er foreløpig kun for CPU :)

Så da kjører jeg faktisk riktig! :w00t:

Dette må jeg bare lære meg, Så slipper jeg å plage dere meg det ^!^ Temp er 80¤C på Cpu, Noe som er ganske greit for den overklokken jeg har. Gpu blir brukt, Da prosentene

 

 

 

Har ikke noe å bety hvilken wu du fullfører, en wu er en wu.

Christian hadde det allerede da jeg sjekket i morres. Han har allerede 209 wu.

 

Fah Nacl gir ikke bonus, ergo vil den ikke telle som en fullført WU for bonus.

 

Det må være en type WU som i utgangspunktet gir bonus for at den skal telle som en av de 10 man først må fullføre for å få bonus. 99,99% sikker på det Kjetil.

 

Men Christian har en meget kraftig CPU, så han får mange PPD bare ved å folde med den (selv om 280x kortet hans med bonus vil produsere mye mer enn CPU). :)

 

Han kjører p 9500 som hans cpu bruker 35s og gir han 12000 ppd, du ser det lenger oppe. Så han får bonus poenger.

 

Vet ikke hva , P 9500, PPd, 35S er, Men regner med at det er positivt. Må få lært meg disse F@H greiene :))

øker sakte men sikkert. :green:

 

Så får jeg brukt Gpu før 980 kommer i hus, Om den ikke blir altfor dyr :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...