Gå til innhold

Anbefalte innlegg

GTX 780 Ti på 1100 MHz og P13000-pakke: 221886 PPD og 51% load på UPS.

 

GTX 980 stock og P9201-pakke: 261680 PPD og 41-42% (!) load på UPS.

 

APC Smart-UPS 1500VA, 980 watt, Corsair AX1200i.

 

Ta det PPD-tallet med en klype salt, skal se igjen om en stund når det har stabilisert seg litt.

 

Nedgangen i strømforbruk er altså betydelig.

 

GTX 780 Ti står ikke i maskinen nå, setter det inn igjen i morgen elns. for å se hvordan de liker å dele på 16 PCI-E lanes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GTX 780 Ti på 1100 MHz og P13000-pakke: 221886 PPD og 51% load på UPS.

 

GTX 980 stock og P9201-pakke: 261680 PPD og 41-42% (!) load på UPS.

 

APC Smart-UPS 1500VA, 980 watt, Corsair AX1200i.

 

Ta det PPD-tallet med en klype salt, skal se igjen om en stund når det har stabilisert seg litt.

 

Nedgangen i strømforbruk er altså betydelig.

 

GTX 780 Ti står ikke i maskinen nå, setter det inn igjen i morgen elns. for å se hvordan de liker å dele på 16 PCI-E lanes.

Du må sammenligne 92xx på begge kortene. P1300x belaster gpu mye mere enn 92xx gjør.

Men like å se strømforbruket går mye ned. Se ikke bort i fra at jeg og kjøper 980.

Lenke til kommentar

Artig at du sier det.

Jeg har samme erfaring med 750 ti, og jeg ser flere som klager over Coil whine på 9xx serien. Enda en barnesykdom som kommer for dagens lys :)

 

Supert at du gir oss info. Takk så mye, så håper jeg det retter seg med Bios oppdatering. Også håper jeg F@H får tildelt mer core 17 til 9xx serien etterhvert.

Lenke til kommentar

Artig at du sier det.

Jeg har samme erfaring med 750 ti, og jeg ser flere som klager over Coil whine på 9xx serien. Enda en barnesykdom som kommer for dagens lys :)

 

Supert at du gir oss info. Takk så mye, så håper jeg det retter seg med Bios oppdatering. Også håper jeg F@H får tildelt mer core 17 til 9xx serien etterhvert.

 

Hadde en del coil whine med 780 Ti'en på core 15 også, bare ikke like fremtredende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...