Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, bruker også å ta den fram hvis det er dårlig vær ute, da lysner det betraktelig.

 

Kortene jeg beholdt hos deg folder stabilt og gir fra seg bra med PPD, og hittil har jeg bare fått ned core17 og core18 prosjekter. Temperaturer holder seg stabilt over 80 Celsius, de ble slik etter at hytta den (de) står i ble gjennomvarm av foldingen. Dette er ingen stor sak, ca. 35 kvm (gjestehytte) som jeg nå kan bruke til å oppbevare gitarene mine i. Luftfuktigheten ble helt perfekt for formålet, ca. 50% relativ fuktighet er optimalt for lagring av gitarer.

post-53451-0-85238100-1410873976_thumb.jpg

Klikk på bildet for å forstørre!

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Hmm..

 

Da er du kanskje litt uheldig. Jeg har stort sett hatt core 17 den siste tiden.

 

Men husker tilbake til Mars, da jeg kjøpte inn noen ekstra GPU kun for folding, og det kun kom ned core 15 på alle NVIDIA kort.

 

Hehe.. men AMD fikk bare core 17 og alle som foldet Nvidia i Linux fikk core 17. Da var det jeg kjøpte inn mitt første AMD kort, bare for å trøste meg selv :p

 

Et 290 produserte plutselig like mye som 5 Nvidia kort :sick:

 

Hold ut. Fold det som kommer. Det er i første rekke for å støtte forskningen, så er det likt for alle. Like stor risiko for et annet lag folder core 15 som at vi gjør det :yes:

 

Stå på. Takk for støtten :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...