Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Crap, min erfaring med å logge inn over nettverk er at det aldri fungerer. skal prøve nå, gjennom logmein på en annen pc i lanet :hm:

 

Forstod 0 av remote desktop.

Maser om domenevand og epostadresser.

 

 

Gikk fra beta til advanced på 780ti-kortene.

Gikk opp 100K pr kort.

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg sliter dog med win remote desktop på cuda maskinen, når jeg logger inn der feiler foldinga. Gjør den det med de prog du nevner? Vurderer også å gå til advanxed, får du core 15?

 

Må ærlig innrømme at amd kortene mine har vært lettere å jobbe sammmen med og har gjennomsnittelig produsert mer. Mitt 280x kort slår 780Ti, i ant poeng siden de startet opp. :-O

Endret av Crawler123
Lenke til kommentar

Så poengene er viktigste? For laget ja, men jeg liker de nye beta jobbene, gir meg mange wuer på korte tid. Så jeg kjører beta som er nå 9201.

 

Ps: Har prøvd å registrere meg som beta taster, men ingen respons på det?

 

Fikk svar nå, og som forventet:

Sent: Sat Apr 26, 2014 6:59 pm
From: bruce
BCC: Kjetil

One important criteria for joining the beta team is for you to be a regular participant at foldingforum.org. I've been watching your activity level and it does not appear that you are likely to become an active beta team participant. I'm going to remove your application from that topic.

This is not a permanent denial. If you demonstrate that this assessment is incorrect, please feel free to reapply at a later time.
Hadde ikke ventet ett annet svar fra det fehodet? Jaja kjører beta uansett jeg.
Har nå 26 bad wu??
Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Kjetil, "I've been watching your activity level and it does not appear that you are likely to become an active beta team participant. I'm going to remove your application from that topic."

 

Den var virkelig morsom, holdt faktisk på å le meg ihjel av bruce som klarer å skrive noe slikt! Han burde jo heller se på hva du har levert av antall WUer, samt at du omtrent har vært med helt fra starten. Vel, jeg er vel egentlig ikke forbauset over svaret. :green:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjetil, "I've been watching your activity level and it does not appear that you are likely to become an active beta team participant. I'm going to remove your application from that topic."

 

Den var virkelig morsom, holdt faktisk på å le meg ihjel av bruce som klarer å skrive noe slikt! Han burde jo heller se på hva du har levert av antall WUer, samt at du omtrent har vært med helt fra starten. Vel, jeg er vel egentlig ikke forbauset over svaret. :green:

Jeg er ikke mye på FF, men det er såå mange som sier at denne Bruce er verdt en god, gammeldags /ignore. Vi som bruker beta uten å bidra på forum VET at vi bøyer på reglene, men gjør det for et større gode; dumper ikke WUs osv.

Lenke til kommentar

Kjetil, "I've been watching your activity level and it does not appear that you are likely to become an active beta team participant. I'm going to remove your application from that topic."

 

Den var virkelig morsom, holdt faktisk på å le meg ihjel av bruce som klarer å skrive noe slikt! Han burde jo heller se på hva du har levert av antall WUer, samt at du omtrent har vært med helt fra starten. Vel, jeg er vel egentlig ikke forbauset over svaret. :green:

Hehe jepp sant, men kan du prøve å rege deg. Du har mere poster en jeg har?

Som jeg sa, jeg tar det ikke så tungt viser bare hva de er, han og 7im hehe.

Lenke til kommentar

Haha..Dette er latterlig. Vet han i det heletatt hvor mange wu du har levert fra gpu og hvor lenge aktiv du har vært. Jeg tror nok at så lenge man får innpass til beta team så legger man igjen en melding i forumet der ang bad wu osv. Vi gjør jo det her og ikke minst er jo Kjetil aktiv i dette foraet, en kopi post er sålite :-p

Lenke til kommentar

Med hovedkortet : ASUS Z87-A, Socket-1150

Cpuen : Intel Core i5-4670K

og AX1200W PSU har jeg fått tips av en felles folder med å teste 3x 290x på ett hovedkort selv om bussene senkes til 8-8-2 på dette hovedkortet med 3 kort.

Det jeg prøver å finne ut er om AMD-kort kan folde på lave busshastigheter da CPU nesten ikke blir belastet og heller ikke sender data til CPU i samme grad.

 

Her er de første resultatene på de 3 kortene.

Hvis dette viser seg å stemme vil man kunne folde veldig mye billigere ved å kunne bruke hovedkort til under halve prisen sammen med en 4-5 ganger så billig cpu.

 

Det kommer også test av et amd-kort på en Intel Pentium G3420 til 540kr

post-64596-0-82842800-1398549869_thumb.jpg

post-64596-0-52563300-1398551083_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Ser at PPD på AMD-kort går sånn her.

Men det er vel bare å forvente når kortene har flytende GPU-klokking da kortene hele tiden prøver å nå et satt mål og tilpasser klokkingen med tempraturene.

Dvs presse så mye kraft det kan på 94C ca.

 

Ser i HFM 200K så blir det 190 og vips 195 så 200igjen osv ^^

post-64596-0-49130300-1398554286_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Hei og velkommen! :)

 

 

Det er forskjellige oppgaver for GPU og CPU, så de kan ikke sammenlignes direkte når det gjelder TPF, altså Time Per Frame eller tiden mellom hver prosent på norsk :) Det du vil se er at PPD er mye høyere for GPU enn for CPU, noe som dermed er en indikator for at GPU er raskere enn CPU ;) Hva får du forresten i poeng? Du burde se ca 100 000 i PPD for skjermkortet!

 

 

GPU viser følgende:

 

 

RunningAll systems go. 87543Points per day

My computer has 12.23 days to complete this work unit.

 

13001 (366, 3, 7) 2 hours 20 mins 52232 Work Unit (PRCG) Work Unit (ETA) Estimated Points

 

I'm contributing to Project 13001

 

 

 

CPU viser følgende:

 

 

RunningAll systems go. 25341Points per day

My computer has 5.02 days to complete this work unit.

 

7504 (1, 79, 292) 56 mins 25 secs 5453 Work Unit (PRCG) Work Unit (ETA) Estimated Points

 

I'm contributing toProject 7504

 

 

Det jeg ikke skjønner er at jeg på et døgn kun har fått 1023 poeng på full power og "while working".

Burde jeg ikke hatt rundt 100k?

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Du bruker v7-klienten og ikke bare en app i nettleseren?

 

Dvs

Start folding her

http://folding.stanford.edu/home/

 

Etter den er satt opp spretter nettleseren opp.

Lukk denne , pause foldingen og trykk her.(bilde)

 

Der inne legg inn navn og lag og passkey.

Velger slot der inne og velger gpu og velger add

client-type

advanced

 

save

 

Så stopper du foldingen og lukker vinduet før du får til foldefila på pcen og åpner workmappa og sletter alle gule mapper som er lagt her.

 

Så starter du foldingen igjen med ikonet ( ikke installeren , men samme ikon)

 

 

 

post-64596-0-93333500-1398557106_thumb.png

post-64596-0-05733400-1398557200_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...