Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

 

Kun 4k pr wu for 9201? Det må da være feil jeg får 19k pr wu på Titan kortene, og 17k på 780 kortet. Det vil si hvis du mener "credit" pr wu.

De har kanskje fikset det nå, men jeg ser du fikk en på 4K

http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=506017

 

Det kan være en ren tilfeldighet. Som du ser så har jeg flere på 0 også. :rofl: Som nevnt før, driver mye med spilling, så F@H kjører ikke 24/7 her i huset.

 

Ja sant? Du får ikke poeng om du ikke leverer en eller flere jobber i løpet av 3 timer, så hva ler du av min venn. Du har 3 clienter, jeg har 9? Jeg klarer å levere flere en du kan på 3 timer. Står det 0 hos meg eller war så er noe galt hos oss, men ikke alltid hos deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her må noen forklare og lære oss noobies hva som skjer. Trodde jeg hadde fått litt tak på dette, så det er godt vi har med noen travere som har studert disse tallene og tabellene i mange år nå :) Kanskje jeg må tilbake til førsteposten og friske opp litt.

 

Men, er en jobb det samme som en wu?

 

Jeg og forsåvidt Chavalito har oppført 1stk wu på stat sidene med en poengsum som er det samme som kreditt? på 4000.

Dette er en jobb/wu vi har foldet ferdig og fikk dermed poeng for jobben. Idette tilfellet 4k som stemmer/stemte tidligere idag med base credit for p9201. Hvor fort hver av oss leverte jobben spiller ingen rolle men gjennspeiles i PPD.

 

Help me :p

Lenke til kommentar

Så du får høyere credit om du levere jobben raskere? Og det er en tidsfrist for når du havner på base credit?
Jeg trodde at crediten var fast men med raskere hardware så leverer du oftere og dermed høyere PPD..

 

Edit: Jeg vet ikke hvorfor jeg spør, jeg tror selv jeg tar feil :p

 

Edit2:

Bonuspoengene er desverre ikke garantert, og siden de regnes av serverene hos Stanford så kan du risikere at noe er gale, og man ender derfor kun opp med base-kreditt! :)

 

Så det er det du ser crawlers! Bonuspoengene er gått til oblivion...

Ahh.. takk for svar, der har du det!

Endret av Crawler123
Lenke til kommentar

Ja sant, men jeg har levert mange wu som kun viser 4K per work unit. Du ser det her: http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=94811

 

Nei crediten varierer fra jobb til jobb: Specs:
OS: Win/Linux
stats credit: 4000
k-factor: 0.75
timeout: 2.6
deadline: 3.4
n_atoms: 15000
min core version: 46

 

Den er er jobb nr 13000

 

17123 points
12.7 deadline
9.86 timeout

 

Ja 780Ti er jo raskere enn 660Ti så derfor høyere PPD.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Jepp, men jeg legger det inn i identity-instillingene (har foldet på CPU med passkey lenge nå). :)

 

Jeg reinstallerte klienten idag, fordi jeg fikk ikke lagt inn GPU-slot-en som jeg hadde slettet tidligere pga. mitt forrige skjermkort. Går dette utover bonusen? :/ I mitt hode burde det ikke gjøre det, men så har jeg bare foldet på CPU, ikke GPU (nå har jeg begge på).

 

 

Jeg vurderte beta, men er litt redd for instabilitet og dårlig PPD. Jeg har det mye i bakgrunnen og er ofte lenge borte fra PC-en periodevis.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Jeg vurderte beta, men er litt redd for instabilitet og dårlig PPD. Jeg har det mye i bakgrunnen og er ofte lenge borte fra PC-en periodevis.

Har kjørt beta på 780ti i en uke nå uten problemer. Det er forholdsvis gode prosjekt på beta nå til nvidia (core17), så PPD blir høyere. Likevel kan en møte på "failed" slots ved bruk av beta. Det er jo tidlig stadie, derav navnet. Men som sagt, stabilt nå om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...