Teza Skrevet 1. august 2013 Rapporter Del Skrevet 1. august 2013 Det som lekker er kjøling man har satt sammen selv og ikke satt sammen bra nok. Hos meg er det pga jeg stiller alt i ett tårn og da ville vann drept alt under. Samme montering hos meg, ble litt mer rolig nå kan man vel si Lenke til kommentar
Teza Skrevet 1. august 2013 Rapporter Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Kom plutselig over noe som kanskje kan hjelpe Har du tilfeldigvis aktivert double precision i kontrollpanelet (Nvidia sitt altså; var vel der man skrudde på dette???)? Vet ikke, men det må sjekkes etter jobb! Takker for tipset. Edit: Denne funksjonen er disablet på alle 3 kortene. Endret 1. august 2013 av Teza Lenke til kommentar
War Skrevet 1. august 2013 Rapporter Del Skrevet 1. august 2013 Kommer artikkel 02.08.2013 Kl 0530 www.hw.no 5 Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 Kommer artikkel 02.08.2013 Kl 0530 www.hw.no Kjempefint! Er det du som tok initiativet til artikkelen? Håper den gir noen flere medlemmer som sist. Har bestemt meg for å reparere hovedkortet med en ødelagt socket. I mellomtiden erstatter jeg det med et jeg kjøpte billig fra USA etter en link her. Når jeg får det ødelagte tilbake (koster 1300), setter jeg i 4x6128 som jeg har hatt liggende, men vil være på utkikk etter noen rimelige 62xx eller 63xx brikker. Har du sett noen stor fordel med å bruke 63xx brikker vs 62xx ifm PPD/W? Ser at 63xx er en god del dyrere. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 Kommer artikkel 02.08.2013 Kl 0530www.hw.no Jepp, den ble veldig lesbar og burde inspirere flere til å delta. Som lag ligger vi ann til å kunne komme oss opp til plass 7 innen 2 år, og kanskje videre til plass 5 hvis flere hiver seg med. Gratulerer med den nye serverfarmen War, imponerende mengde maskinvare i et rackskap! Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 13ènde plass eg har på topp 20 står i faresonen (heldig vis) er tegn på at noen har fyrt opp foldingen sin :-) Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 Har ett mini gear te som eg vente te kjøligere vær te å bruke. (I 3770k ) som gir fra 18 te 26k ettersom bruken Lenke til kommentar
War Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Kjempefint! Er det du som tok initiativet til artikkelen? Håper den gir noen flere medlemmer som sist. Nei, det var forfatteren selv. Hadde neppe reklamert så mye for meg selv om jeg skrev den I neste artikkel burde vi få frem mer av laget, denne gangen hadde vi bare timer på oss. For AMD-brikker se her hva de for eks kan yte Bare 63XX er klokket med turbo. Endret 2. august 2013 av War 1 Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 6380 og 6386 sparker virkelig fra seg må jeg si. Lurer på hva 6386 kunne gitt med max oc. Får holde utkikk etter noen gode tilbud... Lenke til kommentar
War Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 For 6 mnd siden ga jeg 20 og 25k mener jeg. Husk rett stepping og 4 av samma batch/selger Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 For 6 mnd siden ga jeg 20 og 25k mener jeg. Husk rett stepping og 4 av samma batch/selger Hva er egentlig rett stepping? Forstår det slik at det er et "versjonsnummer" for CPUen, hvor A0 er den første og D<n> er blandt de siste (og sjeldne). Hvor går grensen for hva som er godt nok? Lenke til kommentar
Teza Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Nesten 40 nye brukere denne mnd, hvis jeg leser rett! 1 Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Har nå sjekket loggen over strømforbruket mitt sist mnd, og eg brukte ca dobbelt så mye strøm når eg foldet på begge skjermkortene, i forhold til når eg ikkje foldet. Blir spennende å sjå korleis det blir i vinter Lenke til kommentar
Teza Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Har nå sjekket loggen over strømforbruket mitt sist mnd, og eg brukte ca dobbelt så mye strøm når eg foldet på begge skjermkortene, i forhold til når eg ikkje foldet. Blir spennende å sjå korleis det blir i vinter Hvilket utstyr bruker du til dette? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Google Hvilket utstyr bruker du til dette? Google er din venn.. Lenke til kommentar
Teza Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Google Google er din venn.. Det er riktig, men dette programmet er avhengig av signaler fra målere slik jeg forstår det. Det er flere forskjellige målere å få kjøpt, derav spørsmålet om hvilket utstyr han benytter. Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Hvilket utstyr bruker du til dette? Den heter "Efergy e2 trådløs energimåler" som eg kjøpte på ClasOhlson for 700 kr Ganske grei sak Lenke til kommentar
Teza Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Vil det si at du har plassert måleren i sikringsskapet og måler totalforbruket på kursen der pc er tilkoblet? Ser for meg at det er et lite egnet system for å måle forbruket på flere enkeltapparater? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå