Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom plutselig over noe som kanskje kan hjelpe :)

 

Har du tilfeldigvis aktivert double precision i kontrollpanelet (Nvidia sitt altså; var vel der man skrudde på dette???)?

 

Vet ikke, men det må sjekkes etter jobb!

Takker for tipset.

 

Edit:

Denne funksjonen er disablet på alle 3 kortene.

Endret av Teza
Lenke til kommentar

Kommer artikkel 02.08.2013 Kl 0530

www.hw.no

Kjempefint! Er det du som tok initiativet til artikkelen? Håper den gir noen flere medlemmer som sist.

 

Har bestemt meg for å reparere hovedkortet med en ødelagt socket. I mellomtiden erstatter jeg det med et jeg kjøpte billig fra USA etter en link her.

 

Når jeg får det ødelagte tilbake (koster 1300), setter jeg i 4x6128 som jeg har hatt liggende, men vil være på utkikk etter noen rimelige 62xx eller 63xx brikker.

 

Har du sett noen stor fordel med å bruke 63xx brikker vs 62xx ifm PPD/W? Ser at 63xx er en god del dyrere.

Lenke til kommentar
Kommer artikkel 02.08.2013 Kl 0530

www.hw.no

Jepp, den ble veldig lesbar og burde inspirere flere til å delta. Som lag ligger vi ann til å kunne komme oss opp til plass 7 innen 2 år, og kanskje videre til plass 5 hvis flere hiver seg med. Gratulerer med den nye serverfarmen War, imponerende mengde maskinvare i et rackskap!

Lenke til kommentar

Kjempefint! Er det du som tok initiativet til artikkelen? Håper den gir noen flere medlemmer som sist.

 

 

 

Nei, det var forfatteren selv.

Hadde neppe reklamert så mye for meg selv om jeg skrev den :dremel:

 

I neste artikkel burde vi få frem mer av laget, denne gangen hadde vi bare timer på oss.

 

For AMD-brikker se her hva de for eks kan yte

Bare 63XX er klokket med turbo.

post-64596-0-04560700-1375471525_thumb.png

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For 6 mnd siden ga jeg 20 og 25k mener jeg.

Husk rett stepping og 4 av samma batch/selger

Hva er egentlig rett stepping? Forstår det slik at det er et "versjonsnummer" for CPUen, hvor A0 er den første og D<n> er blandt de siste (og sjeldne). Hvor går grensen for hva som er godt nok?

Lenke til kommentar

Har nå sjekket loggen over strømforbruket mitt sist mnd, og eg brukte ca dobbelt så mye strøm når eg foldet på begge skjermkortene, i forhold til når eg ikkje foldet. Blir spennende å sjå korleis det blir i vinter :)

 

Hvilket utstyr bruker du til dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...