Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk opp en 4P til.

Vet ikke hva den vil gi av PPD, men har aliasU1-kjølere på som høres ut som støvsuger.

Kan kanskje ikke klokke.

 

Finner ikke 92mm-kjølere til G34 lenger.

 

Edit:

200K på denne jobben stock

post-64596-0-45240500-1374538071.png

post-64596-0-57409500-1374565055_thumb.png

Endret av War
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fikk opp en 4P til.

Vet ikke hva den vil gi av PPD, men har aliasU1-kjølere på som høres ut som støvsuger.

Kan kanskje ikke klokke.

 

Finner ikke 92mm-kjølere til G34 lenger.

 

Edit:

200K på denne jobben stock

Gratulerer! Jeg synes 200K på 8101 høres lite ut. Min 6172 burde vel få mindre enn din 6272 og den produserer 300K PPD for 8101 uklokket.

Lenke til kommentar

Noen andre her inne som får dette: Update_Core (nye work unit added to advanced)

Står bare der og ingenting skjer. jaja, test er test?

 

Det var noe auto-update problemer med en tidligere versjon av core 17 mener jeg, eller så var det problemer relatert til selve prosjektet. Uansett, løsningen er å manuelt slette alle spor av FAHCore17.exe i C:\Users\<brukernavn>\AppData\Roaming\FAHClient\cores (gitt at du er på Windows...). Husk også å slette mappen den ligger i.

 

Edit: Ser ut som problemet var at P7810&P7811 ble flyttet til advanced. Disse trenger en ny versjon av FHACore17, som kun var tilgjengelig som beta. Disse prosjektene er nå flyttet tilbake til beta!

Mer info: http://foldingforum.org/viewtopic.php?p=246463

Endret av Arve1234567890
Lenke til kommentar

Hvor kan jeg se en oversikt over hvor mye poeng jeg har og hvordan jeg gjør det i forhold til andre brukere? Prøvd å søke meg opp, men finner meg ikke.

 

Det tar en liten stund før nye brukere blir en del av statistikken, men du skal snart dukke opp her gitt at du folder for team 37651 :)

http://folding.extremeoverclocking.com/user_list.php?s=&a=2&t=37651

Lenke til kommentar

 

Det tar en liten stund før nye brukere blir en del av statistikken, men du skal snart dukke opp her gitt at du folder for team 37651 :)

http://folding.extre...?s=&a=2&t=37651

 

Er der dere linker til jeg har prøvd å søke opp så da har det nok bare ikke synkronisert seg enda, starta jo tross alt i går. Folder for 37651 ja :) Får da skal jeg bare søke meg opp i søkefeltet på venstre side ikke sant?

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Får da skal jeg bare søke meg opp i søkefeltet på venstre side ikke sant?

 

Jepp, boksen "name search". Øverst har du "FAH Stats" hvor den viser next run i minutter. Når den når 0 kjører EOC synkronisering mot Stanford og bruker kanskje 5-10 min (normalt) eller mer på å oppdatere data. Så fremst du har fullført og levert en Work Unit bør du klare å finne din brukerinformasjon.

 

Edit: Omformulering

Endret av TactricitaN
Lenke til kommentar

Får se på saken.

Kanskje de er for varme, selv idle er luften fra kjølerene glovarm.

Da må det være noe galt! Hos meg (hvis det er kjølerne du overtok herfra) fungerte de helt kanon og kjølte like infernalsk som lyden de lagde når de kjørte med 100% load. Jeg kjørte dem bare medium ved å justere i bios, og selv da kjølte de tilstrekkelig for mine 6172, som forøvrig nilsch har overtatt. Leste også at dine 6272 kun gir 200K PPD, som er veldig lite med P8101. Mener å huske at 4P 6172 kom seg over 300K på stock hastighet. Jeg kjørte riktignok i et maxitower med stor luftgjennomgang, men likevel, de burde kjøle veldig bra også i et rack, spesielt siden det er det de er laget for.

 

Min P4 6272 som sykler med 2.4GHz klarer 367K med 8101, så det er definitivt noe som ikke fungerer som det skal hos deg. Stock hastighet for 6272 er vel 2.1GHz som burde gi omlag 320K PPD. 62xx serien folder bedre enn 61xx med P8101. For de øvrige bigadv er Magny Cours (61xx) bedre.

post-53451-0-69518000-1374598321_thumb.jpg

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Arve: Jeg vet det, men takker uansett, du er en fornuftig mann som vil hjelpe. Jeg som er en gammel foldig rev setter pris på din hjelp(selv om jeg viste svaret før din post) Ps i juli 2014 har jeg foldet i 10 år.

Jøss jeg begynner å bli gammel. hehe.

Ps: var 25c i stavanger i dag og nå i stuen min er det ennå 27.8c, ser det ann om jeg starter opp maskinene mine i kveld,

Arve stå på liker dine svar veldig, så ikke ta dette som negativt svar for det er ikke det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virker som den ene windows GPU maskinen får feilmelding når den folder 7810 prosjekt

Foldingen fortsetter men ppd hopper opp og ned som en jo-jo fra 145k ppd til 75k ppd på 680kortet.

 

17:31:48:WARNING:WU01:FS00:FahCore returned: CORE_OUTDATED (110 = 0x6e)

 

Noen som har erfaringer med dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...