Gå til innhold

Informasjon rundt OsloLan


Anbefalte innlegg

har planer om å ta meg en tur på oslo lan i år.

noen som har noen dato på når den er?

gjerne en link til nettsida dems å.

 

er det partyticket.net som tar seg av bilettsalget?

 

 

 

#Edit av moderator - Endret emnefeltet til noe mer beskrivende#

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jg var på oslo lan 02, det er noe av det værste jeg har opplevd i hele mitt liv.. 1: Det var masse svette ekle gutter der( damemangel 2k, sier seg egentlig selv) 2:jeg ble utrolig svett selv 3: Det var rett og slett råttent, med masse forbanna h0rete n00bs... ALdri med stort lan.. jeg personlig synes det er mye deiligere med et lite lan med kompiser og internett.. kozzz

Lenke til kommentar
jeg skal til OL04

 

men jeg har et kjapt spørsmål fra en engelsk kamerat som jeg har overtalt til å dra dit:

 

Oslo Downtown

er det Oslo S?

OsloLan befinner seg i Lillestrøm. Ligger rett ved togstasjonen og bussstasjonen. Så det er enkelt å komme seg dit ;) Hvis det var det du lurte på da ?

Lenke til kommentar
jeg skal til OL04

 

men jeg har et kjapt spørsmål fra en engelsk kamerat som jeg har overtalt til å dra dit:

 

Oslo Downtown

er det Oslo S?

OsloLan befinner seg i Lillestrøm. Ligger rett ved togstasjonen og bussstasjonen. Så det er enkelt å komme seg dit ;) Hvis det var det du lurte på da ?

sjekk www.oslolan.no der ser du at de har flyttet til Valhall ved Helsfyr.

 

det står også at dem har gratis transport fra Oslo downtown til eventet og tilbake igjen. (bare på åpnings- og stengedagene)

 

er oslo downtown oslo s?

 

har vært på oslolan før så husker godt hvordan man kom seg dit. (rad 46 tror jeg i fjor...DAMN så mange ledige rader, ikke plasser men rader, det var bak oss!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...