Gå til innhold

Informasjon rundt OsloLan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var så vidt jeg kan huske ikke de sin feil, da de hadde fått feil informasjon eller noe fra de som styrte med betalingen.. Jeg var en av de som hadde problemer, men etter å ha sendt et par eposter så fikset det seg. Du vet vel hva som skjedde forrige gang de brukte partyticket? Hele systemet til ptn kræsjet når folk skulle kjøpe billettt.. Der har du grunnen til at de bruker et eget system til akkurat dette.. Og seatmap funket da flott det, jeg og de 10 andre jeg var der sammen med hadde hvertfall null problemer med det.

Lenke til kommentar

Jeg var på oslolan 2003 og jeg har mye positivt å si: :mrgreen:

 

*Nettverket dønn stabilt, både mot internett og lan.

*500W per person

*gigabit internett oppkobling

*God hastighet.

*Enkel billettbestilling, og bra seatmap.

*Forholdsvis god info.

*En god del events, (men her er det enda en del å gå på), her kan det nevnes rekordforsøk i drop på skateborard, komplett sin fete auksjon, band, enorm prosjektor der mange compoer ble vist.

 

Jeg og "klanen" kommer meget nok og skal bidra med å løfte stemingen, det er sikkert.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg var på oslolan 2003 og jeg har mye positivt å si: :mrgreen:

 

*Nettverket dønn stabilt, både mot internett og lan.

*500W per person

*gigabit internett oppkobling

*God hastighet.

*Enkel billettbestilling, og bra seatmap.

*Forholdsvis god info.

*En god del events, (men her er det enda en del å gå på), her kan det nevnes rekordforsøk i drop på skateborard, komplett sin fete auksjon, band, enorm prosjektor der mange compoer ble vist.

 

Jeg og "klanen" kommer meget nok og skal bidra med å løfte stemingen, det er sikkert.

kan vel bare huske 1 negativ ting med OL i fjor, det var at det faen ikke var folk der!

husker jeg kunne snu meg og hilse på en kar jeg snakka med på DC som satt nesten helt i enden av hallen, jeg satt i midten, på rad 42 elns. men det var litt digg å da, man kunne snu seg til raden bak hvor alt utstyret sto og lage mat der og greier. overdreven gaming gjorde at du hadde utrolig bra internet hele tida (for nesten alle folka spilte CS :p )

 

men seff var den en mongo gjeng som satt på enden av raden med oss (bare mot oss) og så kom det 4 andre folk dagen etterpå eller noe, som da skulle sitte direkte mot oss, så det ble trangt. det var jo slik det var ment å være, men når det bare var 5 stykker til på hele raden, og dem satt på andre siden av den, ble jeg nærmest forbanna over at dem skulle sitte akkurat imot oss. ikke tale om at jeg flytta litt på skjermen for å være grei (noe jeg vanligvis gjør, på TG og andre LAN's som det er trangt på)

 

det er ikke ptn som tar seg av billettsalget.. de ordner det selv..

ja men etter min mening var det total failure...ja, de kan skylde på banken eller whatever, men tviler på at det hadde skjedd om systemet dems funket 100% opp mot banken. de sparer kanskje penger på å lage selv, men jeg hadde virkelig foretrukket at dem brukte ptn. enklere, tryggere, raskere.

dessuten kan vi bruke ptn korta våre om dem bruker ptn. faen det minner meg på noe, må finne lommeboka....

 

noen som er med på "OK.no/HW.no rekke" på OL? er vel utvilsomt langt færre som skal dit men...

Lenke til kommentar

Kan være aktuelt med ok.no rekke for min del, men det får jeg se på.

 

Angående oslolan sitt eget billettsystem hørte jeg om mye rot, men for min egen del gikk det 100% smertefritt.

Billetter kjøpt og betalt på 10 min.

På partyticket, billettsalget til tg, begynte jeg nesten å grine. Jeg vet at det er verken "TG" sin feil eller ptn da dette mest sannsynlig kom av for stor pågang til serverene. Uansett, 6 timer i kø, samt å hoppe frem og tilbake som en sprettball i køen er lite likt fra min side. Så på grunnlag av min lille erfaring med begge systemene er oslolan sitt mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...