Gå til innhold

Informasjon rundt OsloLan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

noe jeg synes er dumt med OsloLAN er at det er litt for kort for et LAN i den størrelsen. legg på en dag til og jeg blir fornøyd.

 

ser at dem sier dem skal ha 3000 plasser i år. det har mye bedre rykte nå enn det hadde i starten, men jeg tror ikke det skal være noe problem å skaffe seg billett.

 

Network: TBA

betyr dette at dem kanskje har planer om å tilby GB på bordene? kanskje for en liten sum ekstra. hadde ikke hatt noe imot det jeg, betaler gladelig 100,- ekstra for GB nettverk.

 

dem er mye mere gavmilde på OL enn på TG. i fjor husker jeg dem nærmest slang xbox spill i fjeset ditt, bare om du hadde med et skateboard og skatet på den lille funboxen som var der.

 

jeg håper de tar seg like god tid til å bekjempe virus før det starter som i fjor, da dem ga bort gratis norton eller noe slikt noe som du kunne laste ned. dette fungerte bare i den tiden før og litt etter eventet, tror det bare fungerte en måned. dog en bra måte å forsikre seg bedre på.

 

her under internet seksjonen dems: Could we please try to peak it this year? :-)

hehe, genialt. en internet connection som vi ikke klarer å toppe.

jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste :)

Lenke til kommentar

Har nevnt i en annen post, et forslag om ei hardware.no rekke evt #hw.no@undernet rekke om det skulle bli noen copyrights eller gud vet hva problemer med noen pirkete personer...

 

Dette er en sjans for deg som ikke vet hvor du skal sitte, ikke vil sitte alene eller vil møte folk fra forumet. Jeg har vært med på 3 slike rekker, og hvert gang så har det ikke vært noe tyveri, og folka har vært veldig sosiale.

 

Det pleier vanligvis å være Xell som tar ansvaret for dette, men jeg får ikke tak i henne, hvis jeg ikke får kontakt med henne i det hele tatt, eller at hun ikke skal dit, kan jeg godt ta ansvaret.

 

ifølge skoleetaten så har vi fri 27. september- 1. oktober, uke 40. Det vil si at OL strekker seg over de 4 siste dagene av høstferien.

 

Hvis du føler for å være med på hw.no rekka, kan du sende meg en PM for å melde deg på. Dere kan også sende meg en e-mail på [email protected]

 

Det må være minst 6personer som melder seg på før det blir noe av dette...

 

Det kan også være en gamer-del og en "resten"-del for alle oss andre som ikke orker å høre konstant "NEI FAEN!!! JEG SKAL DREPE HAN JÆVERN!!"

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar

det er nevnt tidligere i denne tråden også, men så lenge noen som deg tar ansvaret så...

 

 

jeg skal være med mange kamerater selv, og noen av dem er gamer freaks, så jeg veit ikke om jeg får med meg de folka. men kan høre med dem. blir det noe av, som det kanskje blir avhengig av om dere vil ha klan folk der, blir vi kanskje 10 stykker.

 

har lenge hatt lyst på en t-skjorte med en logo pluss nick, og ok.no/hw.no hadde da vært fett. er ikke redd for å betale litt for den. hva tror dere hw nettverk folka sier om en slik logo pluss nick? om vi er flere som skal ha t-skjorter, kan det vel hende vi får lov å bruke logoen dems. men da blir det jo separate trykk per t-skjorte, og det kan koste litt.

Lenke til kommentar

som sagt så pleier Xell å være ansvarlig for dette, og hun pleide å lage t-skjorte mot betaling...

 

Personlig vil jeg ikke gjøre det fordi jeg:

1. ikke orker

2. ikke har printer

3. ikke har tid

4. ikke orker...

 

hvis noen føler for å mekke t-skjorte burde de si ifra, så vi får igang en design kompo så fort som mulig, og folk får god tid til bestilling og mekking av t-skjortene. Dette er god sjans til å tjene en liten slant ;) Etter mine kalde beregninger så tror jeg Xell tjente rundt 500kr på å mekke noen t-skjorter til TG04...

 

foreslår at de store gruppene 5+ finner seg et annet sted å sitte, nærme rekka om de vil. Er bare et forslag, men blir litt dumt om 3/4-del av rekke består av non-hw.no folk.

Lenke til kommentar

Vet det er tidlig å komme med forslag, men siden vallhall er så nærme helsfyr t-bane, kan alle sikkert ta seg 2-3timer fri på formiddagen, så kan de som vil og føler for det, ta seg en tur til megazone...

 

er bare et forslag. Koster litt da...

 

For de som ikke vet hva Megazone er, så er det er laser spill. Alle tar på seg vester med følere og får en pistol som skyter laser, så er det om å skyte andre og ikke bli skutt. Dette forgår inni en mørk bane inni lokalet til megazone folka...

 

mer info på http://megazone.no/

 

Megzone ligger ikke langt unna fra digitalimpuls, spaceworld og datakjeden. så her kan du få kjøpt litt hardware/spill samtidig.

 

Som sagt, så er dette bare et forslag...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37

Genialt! Kan bare ta t-bane til blindern og gå på forelesning :)

Likte ikke Ol i Lillestrøm noe særlig, for dårlige dusjer og plass!

Skal bare høre med noen venner, så sender jeg PM om vi blir med hw rekka, greit King Mephisto?

Og megazone var et utrolig bra forslag!

Lenke til kommentar

kan ikke si at jeg har tatt ansvaret helt enda... grunnet kjøp av laptop, så må jeg stramme inn budsjettet... kan ikke si meg 100% sikker at jeg har råd til å dra. Og 4dagers billett til 3000persons-lan til 500kr+gebyrer er ikke så fristende, men faktum at jeg kan ta t-banen hjem for å sove/dusje/spise, DET er fristende...

Lenke til kommentar
har planer om å ta meg en tur på oslo lan i år.

noen som har noen dato på når den er?

gjerne en link til nettsida dems å.

 

er det partyticket.net som tar seg av bilettsalget?

www.oslolan.no!!

 

 

30.09.04 -

03.10.04

 

vet ikke helt hvor man kjøper men det starter å selge 20.08.04..

 

ses der...! :w00t:

Lenke til kommentar
har planer om å ta meg en tur på oslo lan i år.

noen som har noen dato på når den er?

gjerne en link til nettsida dems å.

 

er det partyticket.net som tar seg av bilettsalget?

www.oslolan.no!!

 

 

30.09.04 -

03.10.04

 

vet ikke helt hvor man kjøper men det starter å selge 20.08.04..

 

ses der...! :w00t:

å du burde kanskje lese posten.. alt det der + mye mer har jeg fått svar på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...