Gå til innhold

Informasjon rundt OsloLan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(Natrium Skrevet 07/10/2004 : 16:33)

Jeg tror nok at jeg og vennene mine velger oslolan i stede for TG.

men det er kun hvis vi får 100,- rabatt, og dobbel nett hastighet.

 

 

ehm, hva er poenget med 2gbit når man aldri får smake på hastigheten pga. masse trøbbel med switcher?

 

me@tg next year....

Endret av clvn
Lenke til kommentar
(Natrium Skrevet 07/10/2004 : 16:33)

Jeg tror nok at jeg og vennene mine velger oslolan i stede for TG.

men det er kun hvis vi får 100,- rabatt, og dobbel nett hastighet.

 

 

ehm, hva er poenget med 2gbit når man aldri får smake på hastigheten pga. masse trøbbel med switcher?

 

me@tg next year....

Hvem har sakt at det blir trøbel til neste år? Sjansen er der, men det er ikke sikkert at det blir trøbel.

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Jaj, takk for OL alle sammen ;) (begynner å bli en liten stund siden nå da)

 

Synd det med tyverier o.l., og nettet var heller ikke optimalt. (Gikk "greit" nok :))

Men, det var noen som stjal komplett.no genseren min! :wow::cry::cry:

Det var litt dumt :(

 

 

Ellers tror jeg det blir TG på meg til neste år. Følte meg ikke helt "hjemme" i gaming-miljøet på OL ;), (selv om det ble ganske mye gaming på meg allikevel :))

Synes TG også er bedre grunnet seminarer og slikt. Blir forresten spennende å se hva de forskjellige butikkene prioriterer (3dfxcool m.f.) Er jo også bra med konkurranse. Da kan kanskje TG-folka få litt press på seg for en gangs skyld, og kanskje det blir tipp-topp nettverk der til neste-år :). Lukter også at TG kommer til å komme med 2gbit / 2,5gbit de også ;)

Det er noe med TG... :cool:

Lenke til kommentar

Jeg bor også bare noen veldig få min unna vallhall, til påsken hadde jeg vel kanskje dratt på OL igjen siden jeg er for lat til og dra helt til hamar. Men vennene mine som var med på OL i vallhall nå nekter og dra på OL igjen :p så det blir vel TG.

Blir vel ganske fullt begge lanene i påsken uansett, kanskje det blir lettere og skaffe seg ticket til TG :)

Jeg lurer også veldig på hva butikkene velger.... OL eller TG

Lenke til kommentar

Den nettbutikker som var på tg i år var laber... Mye bedre nettbutikk på oslolan i år.. for der var komplett:)

 

men alt i alt syntest jeg tg i år var bedre enn oslolan. Men med tanke på at oslolan hadde helt nye lokaler i år, så var det faktisk ikke så ille...

 

/Clvn

Lenke til kommentar

butikker på TG var 3dfxcool og geekstuff og en til

 

 

fikk dere med dere at crewleder på TG i år faktisk eier geekstuff?

så man kan vel ikke si at det var flere der enn på OL. Komplett var på OL, og komplett er den eneste av de som faktisk selger bra med hardware.

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar
Har de ikke butikkene mulighet å være begge steder?

De burde jo ha ansatte nok til det... Hvis alle butikkene velger TG så blir det jo litt kjipt på OL

Blir vel de som sponser mest som får plass på de forskjellige først.. Men vil tippe at de største nettbutikkene velger TG.

Tror nok ikke dette stemmer ;)

 

Der butikkene kommer billigst inn, vil de være. Komplett.no måtte betalt 100000 kr. for å få en 'ok' stand på TG.

De valgte oslolan, fordi det ble billigere for dem, og dermed kunne ta seg råd til flere konkurranser, auksjoner osv :D

Lenke til kommentar
Har de ikke butikkene mulighet å være begge steder?

De burde jo ha ansatte nok til det... Hvis alle butikkene velger TG så blir det jo litt kjipt på OL

Blir vel de som sponser mest som får plass på de forskjellige først.. Men vil tippe at de største nettbutikkene velger TG.

Tror nok ikke dette stemmer ;)

 

Der butikkene kommer billigst inn, vil de være. Komplett.no måtte betalt 100000 kr. for å få en 'ok' stand på TG.

De valgte oslolan, fordi det ble billigere for dem, og dermed kunne ta seg råd til flere konkurranser, auksjoner osv :D

Hva basserer du disse påstandene på? Jeg har hørt noen ganske andre priser..

Lenke til kommentar
Har de ikke butikkene mulighet å være begge steder?

De burde jo ha ansatte nok til det... Hvis alle butikkene velger TG så blir det jo litt kjipt på OL

Blir vel de som sponser mest som får plass på de forskjellige først.. Men vil tippe at de største nettbutikkene velger TG.

Tror nok ikke dette stemmer ;)

 

Der butikkene kommer billigst inn, vil de være. Komplett.no måtte betalt 100000 kr. for å få en 'ok' stand på TG.

De valgte oslolan, fordi det ble billigere for dem, og dermed kunne ta seg råd til flere konkurranser, auksjoner osv :D

Hva basserer du disse påstandene på? Jeg har hørt noen ganske andre priser..

jeg baserer det på et besøk hos komplett.no ;)

Lenke til kommentar
Har de ikke butikkene mulighet å være begge steder?

De burde jo ha ansatte nok til det... Hvis alle butikkene velger TG så blir det jo litt kjipt på OL

Blir vel de som sponser mest som får plass på de forskjellige først.. Men vil tippe at de største nettbutikkene velger TG.

Tror nok ikke dette stemmer ;)

 

Der butikkene kommer billigst inn, vil de være. Komplett.no måtte betalt 100000 kr. for å få en 'ok' stand på TG.

De valgte oslolan, fordi det ble billigere for dem, og dermed kunne ta seg råd til flere konkurranser, auksjoner osv :D

Hva basserer du disse påstandene på? Jeg har hørt noen ganske andre priser..

jeg baserer det på et besøk hos komplett.no ;)

Jeg har hørt noen andre priser fra arrangører i begge partyene.

Lenke til kommentar
Et par ting til:

 

De fleste strømbrudd kom av at jordfeilsbryteren var utløst!!!

Jordfeil kan dere lete og lese om på www.google.no

 

Det er derfor man har sluttet å bruke jordfeilbrytere på lan-party, hvertfall noen av oss, man har noe som heter jordfeilvarsler som er en mye greiere sak..

 

En jordfeilbryter løser ikke nødvendigvis ut bare pga jordfeil, også overharmoniske strømmer kan føre til at både jordfeilbrytere og dårlige sikringer utløses.

 

 

Var bare til opplysning altså :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...