Gå til innhold

Nye drivere fra Nvidia i morgen 30% raskere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig sansynelig at det har vært bugg på driverne. det er bestandig bugg på driverne når de tar testene fordi mens de tester utvikler de drivere som skal være med til de kortene som skal selges til offentligheten når de skal selges så ! ja det overrasker meg ikke !

Lenke til kommentar

Det er vel en snakk om en psykologisk krigsføring mellom Ati og Nvidia. Om en av konkurrentene er dårligere den andre, gir de ut nye og bedre drivere. Dersom disse driverne gjør at ytelsen overgår konkurrentenes kort vil sikkert de også gi ut sine egne forbedrede drivere.

 

Litt dårlig formulert..menmen...

Lenke til kommentar
"Hvis dette stemmer har vel ATI sine driver folk litt og gjøre med neste catalyst for og svare nVidia.... "

 

Blir vanskelig å komme opp med noe for X800 da arkitekturen ikke har forandret seg så mye fra 9700.

 

Ati sine talsmenn har sagt at kortet ikke yter 70% av hva det vil gjøre med skikkelige drivere.

 

Så og si at ATI ikke kommer til og få bedre ytelse med nye drivere er nok sørgelig feil...

 

Det er vel en snakk om en psykologisk krigsføring mellom Ati og Nvidia. Om en av konkurrentene er dårligere den andre, gir de ut nye og bedre drivere. Dersom disse driverne gjør at ytelsen overgår konkurrentenes kort vil sikkert de også gi ut sine egne forbedrede drivere.

 

Litt dårlig formulert..menmen...

 

Du sier noe der ja... :yes:

Endret av TDK
Lenke til kommentar

Sist jeg var borte i at ytelsen til nvidia skulle opp 30% med hjelp av drivere, økte den med akkurat noen få prosenter mer enn 30% i tester og spill :D

 

Tror de klarer det denne gang og jeg, men tror ikke man kan forvente 30% bedre fps feks i Far Cry. Er nok andre ting det går i.

 

Skal vel også legges til at mitt daværende kort var Gf2Pro (genialt kort :thumbup: , men det er en annen sak). Fra da jeg kjøpte kortet til jeg nå nylig byttet det ut med 9800pro, økte ytelsen på det med nesten 60% med hjelp av drivere..

Endret av Huscht
Lenke til kommentar

Hvem her med ATi kan med hånden på hjertet si at de aldre har hatt driverproblemer?

Det er nok noen, men her på driverfronten er nVidia mye bedre!

Har hatt 2x ATi kort selv(9700 og 9800) eneste som fungerte var Omega sine drivere!

mitt nåværende nVidia geforce fx 5950 derimot fungerer utmerket :)

 

Tror nok nVidia kan klare dette, de har klart det før =)

Lenke til kommentar

Tror de klarer det denne gang og jeg, men tror ikke man kan forvente 30% bedre fps feks i Far Cry. Er nok andre ting det går i.

Jo det er akkurat det det er snakk om, jeg opplevde bare med beta-driveren av den som kommer imorgen en 20 % bedre framerate i Far Cry..

Lenke til kommentar
Hvem her med ATi kan med hånden på hjertet si at de aldre har hatt driverproblemer?

Det er nok noen, men her på driverfronten er nVidia mye bedre!

Driver problemer, spesielt med skjermkort drivere er vanskelig å komme utenom så du kan like godt snu rundt på det spørsmålet. Det er graden av problemer som er spørsmålet og jeg kan ikke si at jeg har hatt særlig flere eller større problemer med mitt R9700Pro enn det jeg har hatt med mine nVidia kort.

 

Hehe glemte nesten å si det, men er FarCry et PS3.0 spill? Jeg skal kjøpe meg Gainward sitt 6800GT golden sample(er vel med bedre minnebrikker?) pga det jeg har sett nå og PS3.0.. er jo et pluss det også?

Man kan diskutere om FarCry engang er et PS2.0 spill, men ja, FarCry vil støtte PS3.0. Hvor stor forbedring det vil bringe gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...