Gå til innhold

Nye drivere fra Nvidia i morgen 30% raskere


Anbefalte innlegg

Må heller ikke glemme at Nv40 kjører Nv30 path i Farcry . Hvor de har shader replacement og pp hints . Vil heller vente til Sm3.0 ytelsen til nvidia blir vist frem før jeg trekker en konklusjon . 30 prosent høres litt mye ut . 10-15 er kanskje mer nær sannheten . Hvis den esktra ytelsen fører til mer banding og artifacts gjelder det ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det virkelig noen som tror at sm3 vil føre til at NV40 vil få bedre ytelse? Først trenger dem å fixe på ytelsen i sm2.

 

Ati har allerede sagt at dem har over 30% å gå på med X800 serien, så hvorfor skulle ikke NV40 serien klare 30%, ihvertfall i sm2?

Lenke til kommentar
Er det virkelig noen som tror at sm3 vil føre til at NV40 vil få bedre ytelse? Først trenger dem å fixe på ytelsen i sm2.

 

Ati har allerede sagt at dem har over 30% å gå på med X800 serien, så hvorfor skulle ikke NV40 serien klare 30%, ihvertfall i sm2?

Uansett er virker ytelses forskjellen mellom x800 xt og 6800 ultra såpass stor i FarCry at det virker ikke usannsynlig at 6800 har mye å hente med nye drivere. om den generelle ytelsen vil ha en merkbar forbedring vil jo dette kun være positivt. Det beste for oss forbrukere slik jeg ser det er to kort som faktisk må konkurrere både i pris og ytelse.

 

God mulig jeg tar feil, men mitt inntrykk er at her på forumet har svært mange en tendens til å ha urealistisk godt syn på ati's kort. Det er ingen tvil om at de har svært bra ytelse på x800 serien, men det er langt, langt i fra noe utklassing etter mitt syn.

Lenke til kommentar

Om disse ryktene er sanne, har jeg egentlig liten tro på. Men om de skulle vise seg å være det, så ville jo det være en veldig stor fordel for oss forbrukere. Ikke bare blir ytelsen til NVidia-kortene bedre, men det vil også tvinge ATi til å jobbe hardt med å forbedre sine nåværende drivere for å kunne matche NVidia. Med andre ord, mer ytelse for pengene til oss forbrukere :w00t:

 

EDIT: Skriveleif

Endret av TJ
Lenke til kommentar
Om disse ryktene er sanne, har jeg egentlig liten tro på. Men om de skulle vise seg å være det, så ville jo det være en veldig stor fordel for oss forbrukere. Ikke bare blir ytelsen til NVidia-kortene bedre, men det vil også tvinge ATi til å jobbe hardt med å forbedre sine nåværende drivere for å kunne matche NVidia. Med andre ord, mer ytelse for pengene til oss forbrukere :w00t:

 

EDIT: Skriveleif

ATi har jo bare "beta"-drivere...kommer til å bli mye bedre utover sommeren, det har jeg i hvertfall leste flere plasser..

Lenke til kommentar

De siste Nvidia trenger nå er vel en ny skandale . Trur ikke de blir tatt med buksa nede på en god stund enda

 

Nv40 skal vel ha en min 30% å hente ut på sm2.0 ytelse . Synes sm2.0 ytelsen til n40 var litt slapp i forhold til det den burde ha vært .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...