Gå til innhold

Nye drivere fra Nvidia i morgen 30% raskere


Anbefalte innlegg

+30%?! glem det.. i så tilfelle forteller det mer enn nok om de som faktisk skriver driverne.. fair enough at det dukker opp noe spill og annet vissvass fra tid til annen, men +30%? ja ja... har hørt den samme leksa i mange år jeg nå..mange.. suppa blir i høyden mer stabil og dertil bedre ytelse. men de berømmelige prosentene? hva kan, om mulig noe, ha endret seg så drastisk siden sist??? mulig 30% i en eller annen syk test internt på huset som ikke har noen relevans for oss alle.. keep on dreamin'..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, skal ha Nvidia lell denne gangen, har hatt 3 Ati kort, samtidig også Nv, ati sine møkk alle sammen, untatt 9600pro fungerte godt, men driverne er en vits..

Har seriøst forsøkt å Tilbe Davids gpu'r for å kanskje like dem, men akk, det oser større butikk av nvidia sine ja.. går tilbake om så ati ligger halvt i pris...

desverre..

Lenke til kommentar
Vel, skal ha Nvidia lell denne gangen, har hatt 3 Ati kort, samtidig også Nv, ati sine møkk alle sammen, untatt 9600pro fungerte godt, men driverne er en vits..

Har seriøst forsøkt å Tilbe Davids gpu'r for å kanskje like dem, men akk, det oser større butikk av nvidia sine ja.. går tilbake om så ati ligger halvt i pris...

desverre..

 

Hva slags dårlige erfaringer med driverene har du?

 

Jeg har aldri hatt et ensete problem med ATI driverene.

Lenke til kommentar

Er like fornøyd med mitt Radeon-kort , som jeg har vært med mine tidligere nVidia kort. Men la nå mannen gjøre som han vil. Vil ha gå tilbake til nVidia, så la ham gjøre det. Sjøl skal jeg ha X800XT til høsten, et kort som slår GF6800 på AA/AF, som er det jeg bruker når jeg spiller.

Lenke til kommentar
Er like fornøyd med mitt Radeon-kort , som jeg har vært med mine tidligere nVidia kort. Men la nå mannen gjøre som han vil. Vil ha gå tilbake til nVidia, så la ham gjøre det. Sjøl skal jeg ha X800XT til høsten, et kort som slår GF6800 på AA/AF, som er det jeg bruker når jeg spiller.

good boy :yes:

 

Hvis man tar tester på diff spill MED AA å AF på! tror jeg ATI vinner ALLE testene.. ;) Nvidia kan jo ikke AA å AF.. de suger hardt på det :p

Lenke til kommentar

kanskj med opengl....

 

En kompis av meg som digger cs lastet ned NGO driverne til ATI... som optimaliserer seg bare på openGl.. han fikk en Sinnsyk økning i cs i form av FPS.

 

Med de driverne tror jeg ATi vinner.

 

Å med DX så vinner ATI med AA uten å nøle etter de testene jeg har sett!

Lenke til kommentar
Er like fornøyd med mitt Radeon-kort , som jeg har vært med mine tidligere nVidia kort.  Men la nå mannen gjøre som han vil.  Vil ha gå tilbake til nVidia, så la ham gjøre det. Sjøl skal jeg ha X800XT til høsten, et kort som slår GF6800 på AA/AF, som er det jeg bruker når jeg spiller.

good boy :yes:

 

Hvis man tar tester på diff spill MED AA å AF på! tror jeg ATI vinner ALLE testene.. ;) Nvidia kan jo ikke AA å AF.. de suger hardt på det :p

Skjønner ikke at du skriver sånt som det der. Du blir ikke tatt seriøst når du kommer med sånt svada. At nVidia har noen % dårligere ytelse med aa og af på i enkelte sammenhenger vil jeg ikke kalle å suge hardt. Dessuten kommer du ikke med kilder for dine påståelser.

Endret av DaWeed
Lenke til kommentar

OFFTOPIC:

 

Jeg har lest meg igjennom samtlige tester jeg har funnet på nettet.

 

Fikk så lyst til å svare på det :)

Her min teori:

1. Du er ikke så mye på internett, så du slipper å se gjennom så mange tester, eller

2. Du har lite å gjøre, eller

3. Du har lite å gjøre for tiden, og vil forsikre deg om at ditt kjøp av X800XT PE var riktig.

Endret av Shell
Lenke til kommentar
Fikk så lyst til å svare på det

Her min teori:

1. Du er ikke så mye på internett, så du slipper å se gjennom så mange tester, eller

2. Du har lite å gjøre, eller

3. Du har lite å gjøre for tiden, og vil forsikre deg om at ditt kjøp av X800XT PE var riktig.

 

Jeg tror valg nr 3 passer meg best.... ;)

 

Jeg sitter alltid mye på data'n før ferien fordi jeg ikke rører en pc i løpet av sommerferien.

 

Jeg ville seff forsikre meg om at jeg ikke kjøpte et kort med dårligere ytelse enn et annet til samme pris.

 

Tilslutt fant jeg ut at XT PE var noe for meg.

Lenke til kommentar

offtopic:

I mine øyne skulle det vært forbudt med Ati/Nvidia-avatarer (samme greia med Intel/AMD). Jeg har rett og slett problemer med å ta innleggene til de med en slik avatar alvorlig.

 

ontopic:

Denne optimaliseringskrigen er det beste som har hendt oss forbrukere på år og dag. Eneste jeg virkelig kunne tenkt meg å se er bench av den "halvferdige" Unreal3-enginen. Der får vi se hva kortene virkelig takler. Eller hva med en rending av en heftig 3d-modell i SoftImage XSI?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...