Gå til innhold

Svær reklame i forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå ble det bra igjen :) Glad nå!

 

Til de som syns det har vært litt unødvendig syting:

Litt storm har det vel vært i vannglasset, men det var faktisk utrolig irriterende med den store reklamen liggende over halve skjermen. Det skjemmet mye syns jeg. Syns det er viktig at trivselen er god, når man bruker så mye tid på et forum som det noen her inne gjør.

 

Når det gjelder reklamer generellt, syns jeg det er helt ok. Setter stor pris på å kunne lese it-nyheter og få hjelp her på Hw.no uten å måtte betale for det.

Det går vel an å donere en liten sum av og til også? Er det noe sted det ligger ute betalingsinformasjon, slik at de som føler for å støtte kan gjøre det? Det kunne jo gjerne vært med på å minske mengden av reklame også... :hmm:

 

 

:D

Lenke til kommentar

QUOTE (dan1el @ 02/06/2004 : 21:10)
*klikke litt på banneren slik at hardware tjener penger*

hw.no får ikke betalt pr. klikk, men pr. visning av reklamen på siden. Så det hjelper ikke å klikke på den.

 

 

Forøvrig digger jeg det nye hw.no skinnet. Godt jobbet knatten... :)

Lenke til kommentar

Når det gjelder donering:

Vi har vært inne på tanken, men isåfall kreves det at vi lager et system rundt det. Det koster faktisk en del å få penger, tro det eller ei. Alle beløp som kommer inn på konto må regnskapsføres og slikt, altså vil mange småbeløp faktisk bli ganske dyrt å få. Enten må vi ha en avtale med et firma som spesialiserer seg på slikt, eller så må vi kun akseptere betalinger over et visst beløp. Akkurat nå er det veldig mye annet på plakaten her (har nettopp rundet 12 timer på jobb i dag), så det kommer nok ikke noe slikt med det første. Men vi synes selvfølgelig at det kjempekoselig at dere har lyst å til å donere penger til driften av forumet, det viser at dere setter pris på hverandre og den jobben vi gjør for dere! :)

Lenke til kommentar

QUOTE (knatten @ 02/06/2004 : 21:13)
Når det gjelder donering:
Vi har vært inne på tanken, men isåfall kreves det at vi lager et system rundt det. Det koster faktisk en del å få penger, tro det eller ei. Alle beløp som kommer inn på konto må regnskapsføres og slikt, altså vil mange småbeløp faktisk bli ganske dyrt å få. Enten må vi ha en avtale med et firma som spesialiserer seg på slikt, eller så må vi kun akseptere betalinger over et visst beløp. Akkurat nå er det veldig mye annet på plakaten her (har nettopp rundet 12 timer på jobb i dag), så det kommer nok ikke noe slikt med det første. Men vi synes selvfølgelig at det kjempekoselig at dere har lyst å til å donere penger til driften av forumet, det viser at dere setter pris på hverandre og den jobben vi gjør for dere! :)

Hva med Paypal??? eller koster det for mye?

 

Bare ett forslag.

 

Norcomp har fått en del gratisreklame i dag si det pent.

Så de bør i allefall være fornøyd.

 

Vet ikke om det var hensikten med den første banneren?

 

Bare synser litt.. ;)

Lenke til kommentar

meget bra med den nye banneren *rose hw.no & norcomp for at de hører på brukerne*

 

Også, hvis en av dere i hw.no kunne få slengt opp en konto så skulle jeg med glede slenge inn et par 100-lapper, ikke for å få et reklamefritt forum, men for å støtte hw.no siden de er flinke og jeg setter pris på arbeidet dems.

Lenke til kommentar

Hva med en slik donasjonsløsning de har på norwegianmafia?

 

De har sms, der du sender 5/10/15/25 til et visst nr, så er det gjort :D

 

Hvis dere også her må betale for hvert beløp dere får, vil det være værre.

 

Eller at noen av dere i ledelsen oppretter en konto privat, og alle donerer det de vil til den. Så donerer den personen et mye større beløp offentlig til HW.no.

Vet ikke om det går, men i alle fall et forslag!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...