Gå til innhold

Svær reklame i forumet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, ser at dere har begynt med banner øverst i forumet (hvertfall på det themet jeg bruker). Var ikke den litt voldsom? Jeg kjører 1280*1024, og banneren tar vel en fjerdedel av skjermen :scared:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flyttes.

Kan ikke dere lære dere hva som ska hvor *oppgitt*

hardware --> tilbakemeldinger er til nettsiden www.hardware.no

FORUM --> tilbakemeldinger til moderatorteamet er til forumet

;)

Skrevet (endret)

QUOTE (enden @ 02/06/2004 : 11:41)
flyttes.

Kan ikke dere lære dere hva som ska hvor *oppgitt*

hardware --> tilbakemeldinger er til nettsiden www.hardware.no
FORUM --> tilbakemeldinger til moderatorteamet er til forumet
;)

er ikke dette tilbakemeldinger til nettsiden hardware.no da?

Er det moderatorene i forumet som styrer med reklame og design av siden?, Eller er det slik at de som jobber med designet av hw.no også er moderatorer?

Uansett, mener jeg at denne posten var så i grenseland at det i allefall ikke var noe å uffe seg over..

Endret av Zamoht
Skrevet (endret)

Dette handler jo om forumet, ikke nettsidene til hardware,no. Der ligger forskjellen.

Uavhengig av hvem som jobber med hav velger vi å legge et logisk skille mellom de to tingene

Endret av enden
Skrevet

Nei, fy faen nå kom det på hw skinnen og! :scared:

Styggeste jeg har sett noensinne!

Er jo tilbakemelding, kanskje litt grov men :p

Ufattelig stygg var den :(

Skrevet

Er ikke imot nett-reklame generelt, skjønner at dette er nødvendig osv, men denne tok rett og slett kaka.

Legg den heller inn OVER det gamle HW-skinnet, dette gjorde rett og slett vondt i øynene. :thumbdown:

Skrevet

wtf? Nye designet er :thumbdown:

Ikke reklamen som gjør det, men alt er så mye større å fyldigere for å bruke pene ord. Kan dere ikke gjøre det minimalistisk ell.no i den dur?

Skrevet (endret)

enig, kunne godt ha gjort den ett par kilo mindre og.

edit: enig med polecat.

Endret av LoS
Skrevet

Det er jo INGENTING som stemmer. Alle bredder blir feil, margene er på bærtur, menyen i toppen der oppe brytes på slutten, listen bare fortsetter.

Forøvrig en stygg versjon av HW-logoen til venstre her også.

Hva med å faktisk kvalitetssikre før publisering? Dere skremmer jo nye forumbrukere til andre deler av kloden osv.

• Opprett ny...