Gå til innhold

Fikk Radio av Microplex


Anbefalte innlegg

Hmm, fikk en drops da jeg kjøpte Lian Li PC 70  :roll:

:ermm::laugh: Jeg skal snart handle for *hmm* *sjekke* SELVFØLGELIG bugger excel når jeg trenger det *argh* *gimme 5min* :)

 

*FAEN I g453¤&YU%/* Knuse tastatur* WINDOWS ¤"%#!!

Dette må være ett av de bedre totalt meningsløse innlegg jeg har vært ute for. Føler med deg. Får jeg anbefale www.gentoo.org? Ikke noe for pyser, men når systemet er oppe og kjører, så er det ingen ting som kan matche...

 

-Ko_deZ-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, fikk en drops da jeg kjøpte Lian Li PC 70  :roll:

:ermm::laugh: Jeg skal snart handle for *hmm* *sjekke* SELVFØLGELIG bugger excel når jeg trenger det *argh* *gimme 5min* :)

 

*FAEN I g453¤&YU%/* Knuse tastatur* WINDOWS ¤"%#!!

Dette må være ett av de bedre totalt meningsløse innlegg jeg har vært ute for. Føler med deg. Får jeg anbefale www.gentoo.org? Ikke noe for pyser, men når systemet er oppe og kjører, så er det ingen ting som kan matche...

 

-Ko_deZ-

Sorry da :p:roll::blush:

Lenke til kommentar

Ansatte på nevnte webshopper ler seg sikkert skakke når de leser tråder som dette.

Vedder på at det fins folk der ute som gladelig betaler 50 kroner mer for et produkt fra webshopper som legger ved sukkertøy eller gaver verdt 10 kroner enn fra de butikkene som ikke gjør det.

Ellers må jeg jo si at microplex og netshop har tatt kundene på kornet, de hadde vel neppe lagt ved slikt hvis de solgte helsekostprodukter eller treningsutstyr.......

Lenke til kommentar
Ansatte på nevnte webshopper ler seg sikkert skakke når de leser tråder som dette.

Vedder på at det fins folk der ute som gladelig betaler 50 kroner mer for et produkt fra webshopper som legger ved sukkertøy eller gaver verdt 10 kroner enn fra de butikkene som ikke gjør det.

Ellers må jeg jo si at microplex og netshop har tatt kundene på kornet, de hadde vel neppe lagt ved slikt hvis de solgte helsekostprodukter eller treningsutstyr.......

Nei...kvifor skulle ein helsekostbutikk gi gratis godteri?

 

Men desse små tinga er ein pluss i boka. Og når Netshop og Microplex i tillegg driver god service så er alt bra.

Lenke til kommentar
Det er jo ikke salgstriks da...bare en liten bonus som de ikke har sagt noe om. Hyggelig med en liten gave!  :yes:

Ehh? Jo?

 

Folk elsker jo sånt, og får lyst til å handle igjen der neste gang. (ikke bare pga. av dropset/whatever, men det bare er sånn, man handler der man "trives" best.

Endret av pain
Lenke til kommentar
Rangering:

T-skjorte - Superkunde

Radio + drops - Meget bra kunde

Radio - bra kunde.

Drops- std kunde

Knust eller halv drops - Dårlig kunde

Ingenting - kunde med reklamasjoner.

 

:grin:  :grin:  :grin:

Knust/defekt radio- kunde i besittelse av 10 tommeltotter

Endret av Opteron
Lenke til kommentar

Få se bilde av den berømte radioen da for svingende :p trenger ikke være 1024*768-32 stort...

 

Vær glad microplex og netshop sender drops og ikke is og brus, det hadde ikke vært særlig nice å få en real shaked up Cola som har vært norge rundt med posten, en smelta pinup eller lollipop is hadde gitt fine klissete fingre, passer fint når man skal skru PC :p

Lenke til kommentar

Er ikke slikt i strid med reklameloven eller lignende? Kan huske om at det var en regel som sa at man ikke hadde lov å gi en ekstra påskjønnelse som ikke har noe å si med det man selger, for å få folk til å kjøpe hos deg. Som f.eks å gi drops for kjøp av hardware osv, bryr meg ikke noe spesielt og det er jo koselig å få noe ekstra, men tror ikke loven egentlig godtar slike "tiltak". ;)

 

EDIT:

 

Det er jo ikke direkte reklame, siden dem ikke sier at man får noe ekstra for å kjøpe der, men det er isåfall skjult reklame eller lignende.

 

/Statement

 

Er ikke ute etter å sverte webshopper, greit for meg så lenge det er lovlig.

 

/End Statement :thumbup:

Endret av Basus
Lenke til kommentar
Er ikke slikt i strid med reklameloven eller lignende? Kan huske om at det var en regel som sa at man ikke hadde lov å gi en ekstra påskjønnelse som ikke har noe å si med det man selger, for å få folk til å kjøpe hos deg. Som f.eks å gi drops for kjøp av hardware osv, bryr meg ikke noe spesielt og det er jo koselig å få noe ekstra, men tror ikke loven egentlig godtar slike "tiltak".  ;)

 

EDIT:

 

Det er jo ikke direkte reklame, siden dem ikke sier at man får noe ekstra for å kjøpe der, men det er isåfall skjult reklame eller lignende.

 

/Statement

 

Er ikke ute etter å sverte webshopper, greit for meg så lenge det er lovlig.

 

/End Statement  :thumbup:

Iflg markedsføringsloven er det ikke lov til å gi tilgift (men mener at det gjelder kun hvis man markedsfører med det, f.eks er det lovstridig hvis telenor slenger med et ubrukelig digitalkamera med ADSL-abonnementene sine, men godtatt hvis det er et webkamera, eller annet som det kan argumenteres for at er relatert til hovedproduktet).

 

Skjult "reklame" er det vel heller ikke, da ingen annen enn de som hadde handlet der ville ha fått vite det hvis ingen hadde laget denne forumposten.

 

Tror også verdien til produktene er såpass liten at det ikke spiller noen rolle juridisk sett hva de legger med, siden kundene i de fleste tilfeller handler for mange ganger prisen av produktet, og at disse filleradioene og sure dropsene ikke gjør kjøpet i sin helhet til ett "uslåelig tilbud" for noen.

 

Nuhvel.. Har aldri hatt noe imot drops som står ved skranken verken på banker, postkontorer, bilforretninger heller restauranter heller, så jeg tror meningen loven med loven heller er at de som "faller" for slik "markedsføring" får kose seg med dropsene og heller vurdere om andre deler av handelen er tilfredsstillende.

 

 

Mvh

Kjetil

Endret av rotekaizer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...