Gå til innhold

Fikk Radio av Microplex


Anbefalte innlegg

gleder meg til å se om jeg får noe ifra microplex, bestillte for rett under 1000 kr.

 

Må bare si, fytti for en fart på dem...jeg sendte bestillingen søndag kveld...og i dag (tirsdag) kl 15 var pakken her på postkontoret i stavanger...men kan ikke hente den før torsdag :( får lønna da  :green:

Bestilte kamera fra Elkjo.no på lørdag. I dag fikk jeg CK nummerog kunne se at pakken ikke var innlevert postkontoret engang.... he he :thumbdown:

 

Edit: Betalt med Visa. Lurer på når det kommer her til Stavanger... :hmm:

Endret av bkvaloy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig syntes jeg det er nok med en radio, men neida, jeg har fått 3 TRE stykker de siste 3 ukene. Prøvde å si ifra at jeg allerede hadde fått en slik at de ikke trengte å sende meg ny, som om det var vellykket.

 

Kan bli for mye av det gode også...  :thumbdown:

 

 

des,OUT!

Får sende en til Snekker'n du da... han har ingen... :green:

Ja gjør det, her sitter jeg og ikke får hørt nyhetene engang :laugh::laugh:

Lenke til kommentar
gleder meg til å se om jeg får noe ifra microplex, bestillte for rett under 1000 kr.

 

Må bare si, fytti for en fart på dem...jeg sendte bestillingen søndag kveld...og i dag (tirsdag) kl 15 var pakken her på postkontoret i stavanger...men kan ikke hente den før torsdag :( får lønna da  :green:

Bestilte kamera fra Elkjo.no på lørdag. I dag fikk jeg CK nummerog kunne se at pakken ikke var innlevert postkontoret engang.... he he :thumbdown:

 

Edit: Betalt med Visa. Lurer på når det kommer her til Stavanger... :hmm:

Jeg bestilte også kamera fra Elkjøp, og jeg fikk aldri pakkenr. Fikk pakken etter en uke tror jeg.

 

Gjorde min første bestilling fra microplex idag, og pakken er sendt. Får jeg drops tru? :p

Lenke til kommentar
Personlig syntes jeg det er nok med en radio, men neida, jeg har fått 3 TRE stykker de siste 3 ukene. Prøvde å si ifra at jeg allerede hadde fått en slik at de ikke trengte å sende meg ny, som om det var vellykket.

 

Kan bli for mye av det gode også...   :thumbdown:

 

 

des,OUT!

Får sende en til Snekker'n du da... han har ingen... :green:

Ja gjør det, her sitter jeg og ikke får hørt nyhetene engang :laugh::laugh:

HA HA HA! Skulle hatt deg en tv du... :green:her her kan du ihvertfall lese nyhetene.... :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...