Gå til innhold

Dasspapir

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har sovna på dass jeg og, men da var jeg dritfull... Samme kveld sovna jeg på plenen til tanta og onkelen min, i en taxi, på trappa hjemme mens jeg venta på at noen skulle lokke opp døra og etter en haug med spying og gærp, sovna jeg heldigvis i senga mi...

jeg for min del var kvalm og hadde diarè, så jeg måtte på dass hele tiden, så like greit og sove der tenkte jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg for min del var kvalm og hadde diarè, så jeg måtte på dass hele tiden, så like greit og sove der tenkte jeg :)

Det er helt greit og sitte på dass over lengere tid! Det er jo en ganske behagelig plass og sitte på! :wee:

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hva synes dere om det dasspapiret med figurer på??? Jeg oppdaget det akkurat! Vet ikke om det er gammelt eller nytt?? Det var sånne småe figurer og snakke bobler :p Det var ganske festligt!

Gjest Slettet+891234
Skrevet
Hva synes dere om det dasspapiret med figurer på??? Jeg oppdaget det akkurat! Vet ikke om det er gammelt eller nytt?? Det var sånne småe figurer og snakke bobler :p Det var ganske festligt!

Det er gammelt nytt. Det store spørsmålet er vel hvem det er som faktisk kommer på slike ideer? :dontgetit:

Skrevet

-Dasspapiet SKAL være av den grove sorten. (helst med snå *nupper* slik at det kjennes som sandpapir. Det renser best)

-Det MÅ legges litt papir i dass før man setter seg (våt ræv er ikke kult)

-Rumpeballene må strekkes litt til hver sin side, slik at det brune øyet får armslag når gubben kommer. (på den måten sparer du tid og dasspapir, da du slipper å tørke så mye)

-Et tørk består av 3 deler papir som foldes på følgende måte: Del 1 foldes over del 2, del 3 foldes over del 1 (som befinner seg oppå del 2)

-Riktig fremgangsmåte for de første tre tørkene er som følger: Tørk 1 skal gjøres fra fremkant til bakkant, tørk 2 skal også gjøres fra fremkant til bakkant, og tørk 3 skal gjøres fra bakkant til fremkant. På denne måten slipper du å dra dritten oppover ryggen hvis papiret glipper.

Håper denne guiden belyste dette fabelaktige temaet

Psion ut...

Skrevet (endret)

Jeg nøyer meg med ett kraftig tørk i retning mot ryggen, så da slipper man å få unormalt brune baller.

ang strekking av rumpeballer^: Da bør man helst dra de litt ut, for så å sette seg godt nedpå ringen, så de forblir utspent.

edit: to lags krepp, vendt ut fra veggen.

Endret av Zethyr
Skrevet
Når vi er innpå dette temaet. Er det noen andre som kaster dasspapir nedi dass, før man driter, for å unngå splashback? Kanskje jeg er unormal.. :p

Ja, det lærte jeg av min avdøde bestefar :thumbup:

Skrevet (endret)
-Dasspapiet SKAL være av den grove sorten. (helst med snå *nupper* slik at det kjennes som sandpapir. Det renser best)

-Det MÅ legges litt papir i dass før man setter seg (våt ræv er ikke kult)

-Rumpeballene må strekkes litt til hver sin side, slik at det brune øyet får armslag når gubben kommer. (på den måten sparer du tid og dasspapir, da du slipper å tørke så mye)

-Et tørk består av 3 deler papir som foldes på følgende måte: Del 1 foldes over del 2, del 3 foldes over del 1 (som befinner seg oppå del 2)

-Riktig fremgangsmåte for de første tre tørkene er som følger: Tørk 1 skal gjøres fra fremkant til bakkant, tørk 2 skal også gjøres fra fremkant til bakkant, og tørk 3 skal gjøres fra bakkant til fremkant. På denne måten slipper du å dra dritten oppover ryggen hvis papiret glipper.

Håper denne guiden belyste dette fabelaktige temaet

Psion ut...

Jeg gjør nesten alt det du skreiv der :D

Btw: Synest Lambi er best og det helt vanlige dopapiret er best.(husker ikke namn)

Endret av robB
Skrevet
Når vi er innpå dette temaet. Er det noen andre som kaster dasspapir nedi dass, før man driter, for å unngå splashback? Kanskje jeg er unormal.. :p

LoOoL :!: :!: :!:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...