Gå til innhold

FN flagg på 17. mai?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ærlig synes jeg det er kvalmt om du faktisk blir sentimental og patriotisk på 17. mai, jeg tror frankly du kunne gitt like mye faen i hva det står for og hvorfor vi feirer det som meg. Og hva så om noen flagger? er du ikke glad på deres vegne dersom de har det gøy selv da?

Endret av ericthelord
Lenke til kommentar

så vidt jeg vet er Norge et av de svært få landene i verden som ikke feirer nasjonaldagen sin med militærparade. FN symboliserer verken kapitialismen, kommunismen, globalisering osv. FN symboliserer fred og forståelse og samarbeid.

Å bli kvalm av å se et FN-flagg er i mine øyner rett og slett latterlig.

 

Spør du de 50 millioner ungene som lever fordi at FN har gitt de hjelp på en eller annen måte om det er forkastelig å flagge FN-flagget på et lands nasjonaldag, så kommer du sikkert ikke til å bli sjokkert over svaret.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Ehm, skjønner egentlig ikke hvorfor FN og andre land skal flagge på 17. mai. De har da ikke 17. mai som helligdag de... De kan da flagge når deres land har sine helligdager?? Skjønner absolutt ikke poenget ved å flagge andre lands flagg på 17. mai... Og IALLFALL ikke FN... FN har da ingen verdens ting med 17. mai å gjøre!

 

Hvilke land har militærparader?? Så vidt jeg vet så er det land som Nord Korea og kanskje Kina som har slikt... Hvilke andre har det?

 

Spør du de 50 millioner ungene som lever fordi at FN har gitt de hjelp på en eller annen måte om det er forkastelig å flagge FN-flagget på et lands nasjonaldag, så kommer du sikkert ikke til å bli sjokkert over svaret.

Spør du de millionene av folk som har dødd pga at FN ikke har gjort jobben sin, så... å nei vent, de er døde. :p

Lenke til kommentar
Hvilke land har militærparader?? Så vidt jeg vet så er det land som Nord Korea og kanskje Kina som har slikt... Hvilke andre har det?

Frankrike liker å vise frem militærapparetet sitt på sin nasjonaldag. Tviler på at ting har forandret seg veldig i Russland siden sovjettiden (med tanke på hvem som er president). Det blir vel enda noen tiår før tyskerne tør å feire med et militæropptog, sikkert like greit.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Har Frankrike et militærtog? LOL

Vise frem militæret sitt som har tapt overalt gjennom historien... bra saker.

Og nei monzilla, det var ikke ironisk ment. Tror ikke det var noe ironi... Men liksom, hvorfor bare trekke fram det gode FN har gjort, når de har latt så mange flere gå i klemmen over årene? Og hvorfor i all verden flagge FN-flagget på 17. mai i Norge??? Hva har FN med 17. mai å gjøre?? INGENTING!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...