Gå til innhold

Ut med blitz


Anbefalte innlegg

Da kan vel staten gå inn og pusse opp boligen!

 

Egentlig så mener jeg at ingen burde få eie boliger de ikke bor i og staten burde eie masse boliger som leies ut til studenter, fattige, ungdom, nyetablerte, fattige og folk på flyttefot eller folk som rett og slett ikke ønsker å eie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja vi kan vere enig i at staten gjør en for dårlig jobb, det burde vere mange flere statlige/komunale boliger , men samtidig må det vere lov for private å kjøpe boliger for rehablitering.

Ja, staten gjør en for dårlig jobb, og da må folk kunne ta saken i egne hender. Når det gjelder å eie boliger man ikke bor i, så er ikke det noe jeg vil kjempe imot, jeg mener bare prinsipielt at det blir galt. På den annen side så er det jo bra at private tar på seg restaurering av boliger når staten er for veik.

Lenke til kommentar

Synes det er feigt av blitz å angripe nasjonasosialister med jernstang. Når de i tillegg er 20 mot 10(?) så er det feigt. At de tar turen helt ut til Bygdøy viser at de har lite å finne på i sosialistghetto'n sin. For min del kunne blitzere og nazister gjerne har grisebanka hverandre, men selv en sosialist bør ha såpass ryggrad, moral og etiske normer inntakt at man ikke angriper i flertall.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg giddet å lese gjennom hele tråden, men hvorfor kan ikke blitzerne gjøre litt dugnadsarbeid sånn at de har nok til å kjøpe et eget sted? Da slipper de i det minste å okkupere andres eiendom. Ja det vil jo ta tid å gjennomføre noe slånt, men jeg har inntrykk av at det er endel der som bare driver dank uansett. Hadde jo ikke skadet, hadde det vel?

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg giddet å lese gjennom hele tråden, men hvorfor kan ikke blitzerne gjøre litt dugnadsarbeid sånn at de har nok til å kjøpe et eget sted? Da slipper de i det minste å okkupere andres eiendom. Ja det vil jo ta tid å gjennomføre noe slånt, men jeg har inntrykk av at det er endel der som bare driver dank uansett. Hadde jo ikke skadet, hadde det vel?

Slik som andre normale ungdommer gjør?

Lenke til kommentar
La dem drepe hverandre, var det en vis mann som sa.

Survival of the fittest. Har ingenting med at problemer og bråkmakere utsletter hverandre. Kan nevnes:

Kommunister/anarkister - nazister/fasister

A-gjengen - B-gjengen

Iberiasnegle - Parasitter

...Så lenge det ikke går utover meg og mine ;)

sosialdarwinisme kallar vi slikt

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Blitzere er problembarn som liker å sloss.. De har en idiotisk hobby.. Vet at Blitz har enkelte positive egenskaper, ved å fungere som et fritidssted (i positiv forstand) for de som ikke føler seg hjemme andre steder..

 

men de bør bli mer organisert med et offesielt talsrør osv.. er ikke dems stil, men tror det hadde gjort at de ble sett litt mer seriøst på..

 

litt morsomt: på vei forbi blitz-huset en gang stoppet jeg ved et gangfelt og sa til en kamerat av meg uten å tenke meg om "rød mann er død mann".. da fikk jeg slengt dritt etter meg.. verbal vold:P

Lenke til kommentar
At noen blitzere bedriver jævelskap, betyr ikke at alle gjør det. Anarkisme er en ideologi, og i TEORIEN er et samfunn uten en øverste leder flott. Det finnes nok av politikkere som benytter seg av forkastelige metoder for å få oppmerksomhet.

6039602[/snapback]

Kan du forklare meg hvordan det vil fungere i praksis? Jeg går ut ifra at du mener veier og tunneler kommer til å bygge seg selv, kriminelle vil bli omvendte så vi ikke trenger politi, og det private vil selvfølgelig gå med på å gå med dundrende underskudd for å opprettholde et forsvarlig medisinsk tilbud til alle landets innbyggere..

 

Blitzerne er fremtidens sosialklienter. Makan til udugelig møkkaungdom.

 

Uansett, dere er klar over at dette er en 2 år gammel tråd!?

Lenke til kommentar

Blitz er et stjålet hus fult av tyver og tapere. Loven brytes 24-7 og det er fri flyt av narkotika der inne og alkohol til alle som kan gå. Utrolig at de får lov til å holde på, og aksjonene organiseres på blitz av blitzerne. Alle blitzerne er en del av kriminaliteten og stedet burde gjevnes med jorden. (min mening)

Lenke til kommentar
Blitz er et stjålet hus fult av tyver og tapere. Loven brytes 24-7 og det er fri flyt av narkotika der inne og alkohol til alle som kan gå. Utrolig at de får lov til å holde på, og aksjonene organiseres på blitz av blitzerne. Alle blitzerne er en del av kriminaliteten og stedet burde gjevnes med jorden. (min mening)

6041414[/snapback]

 

 

Du burde ikke uttale deg om ting du ikke har peiling på eller generalisere på den måten. (Min mening)

Lenke til kommentar
At noen blitzere bedriver jævelskap, betyr ikke at alle gjør det. Anarkisme er en ideologi, og i TEORIEN er et samfunn uten en øverste leder flott. Det finnes nok av politikkere som benytter seg av forkastelige metoder for å få oppmerksomhet.

6039602[/snapback]

Kan du forklare meg hvordan det vil fungere i praksis? Jeg går ut ifra at du mener veier og tunneler kommer til å bygge seg selv, kriminelle vil bli omvendte så vi ikke trenger politi, og det private vil selvfølgelig gå med på å gå med dundrende underskudd for å opprettholde et forsvarlig medisinsk tilbud til alle landets innbyggere..

 

Blitzerne er fremtidens sosialklienter. Makan til udugelig møkkaungdom.

 

Uansett, dere er klar over at dette er en 2 år gammel tråd!?

6041010[/snapback]

 

Hvis ingen gjorde kriminelle handlinger etc. hadde det fungert. I og med at verdensfred ikke er (og heller ikke blir (med det første) tilfelle, fungerer ikke anarkismen i praksis. Anarkisme betyr ikke at man ikke har sykehus, politi, etc., men at samfunnet ikke styres av noen øverste leder, omtrent som i antikkens Hellas. En annen bivirkning med dette styresettet er at det fort kan resultere i uenighet.

 

Flere av blitzerene er fjortisser, og ikke representative for alle verdens anarkister. Flere anarkister er oppegående personer, som ikke vil påføre menneskeheten noe negativt.

 

Er ikke anarkist selv, men å dra alle anarkister under en kam, på det grunnlag av at enkelte blitzere er psykiatriske pasienter, blir ikke riktig.

 

Blitzere flest dreper ikke folk for gøy. Blitzen er ikke direkte farlig for andre enn nynazistene (samfunnets største avskum) ...

 

Edit: Det er også flere former for anarkisme, og det eneste reele fellestrekket er at ingen av styreformene har noen øverste leder. Det er f.eks stor forskjell på anarko-kapitalisme, og fjortiss-anarkisme.

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...