Gå til innhold

Ut med blitz


Anbefalte innlegg

Blitzungdommene, også kalt "hele norges kremungdom" :p , ødela 1. mai for at Vestre Aker Unge Høyre kunne sette opp en EU-stand. I forifjor fikk hele styret vårt bank, og i fjor ble vi tilgodesett med politibeskyttelse. Blitz merket seg Vestre Akers nervær(nærvær?) svært godt, og ryktene gikk om at de planla en større aksjon med balltrær med pigger. VAUH tok derfor ikke sjansen på å ha stand i år, hvilket var svært sørgelig, særlig med tanke på EU-utvidelsen.

 

Nå er det på tide at disse blitzerne blir hevet ut. Senest i går ble jeg kjeppjaget av en Blitzer med et palestinaskjerf. Uheldigvis klarer ikke palestinerne å lage mykt stoff, så det smeller ganske godt på en naken skinnlegg... Hva tilfører blitzerne vårt samfunn av positive ting?

 

Jeg ser ikke et eneste argument for å la dem bli. De ødelegger, og driver med ulovlige aksjoner. Hvorfor stopper ingen dem?

 

Blitz er ute etter bråk, men får like vel leve. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, du er jo litt uvitende, da. :)

 

Jeg forsvarer på ingen måte de voldelige episoder ENKELTE blitzere måtte stå bak, men det er også det det er, ENKELTE blitzere. Langt ifra (LANGT) alle blitzere driver med slikt. Jeg har noe imot de som driver voldsaksjoner, jeg har ikke noe imot (tvert imot...) de som bruker blitz til blitz sin funksjon. :)

 

Jeg tror dette handler mest om Jokke sitt radikaler-kompleks, jeg. :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Tja, du er jo litt uvitende, da. :)

 

Jeg forsvarer på ingen måte de voldelige episoder ENKELTE blitzere måtte stå bak, men det er også det det er, ENKELTE blitzere. Langt ifra (LANGT) alle blitzere driver med slikt. Jeg har noe imot de som driver voldsaksjoner, jeg har ikke noe imot (tvert imot...) de som bruker blitz til blitz sin funksjon. :)

 

Jeg tror dette handler mest om Jokke sitt radikaler-kompleks, jeg. :)

Og hva er det Blitz ellers driver med?

 

Meg bekjent tok hele Blitz å tagget ned rådhusdøren en gang i fjor, og Blitzungdommer har som sagt ødelagt for Vestre Aker Unge Høyres stand 1. mai. Da Blitz ikke har noe styre meg bekjent, er vel så radikalt at alle er "kamerater" og gjør hva de vil, så må vi kunne knytte Blitz til aksjoner vår 25 blitzere møter opp og banker et styre i en forening som står bak en ikke-voldelig stand.

Lenke til kommentar

Tiden har gått fra Blitz, men jeg synes det er viktig at de får lov til å organisere seg - for mange er dette et trygt sted å være, og for demokratiet er det viktig at vi ikke utelukker i prinsippet ikke-voldelige organisasjoner. Vi snakker om det frie ord, og retten til å uttrykke seg. Vi vil ikke homogenisere samfunnet. Derfor mener jeg Blitz bør bli (god alliterasjon).

 

Trodde ikke du som EU-skeptiker likte å fronte slike kampanjer, JoachimR? :hmm:

Lenke til kommentar
Tiden har gått fra Blitz, men jeg synes det er viktig at de får lov til å organisere seg - for mange er dette et trygt sted å være, og for demokratiet er det viktig at vi ikke utelukker i prinsippet ikke-voldelige organisasjoner. Vi snakker om det frie ord, og retten til å uttrykke seg. Vi vil ikke homogenisere samfunnet. Derfor mener jeg Blitz bør bli (god alliterasjon).

 

Trodde ikke du som EU-skeptiker likte å fronte slike kampanjer, JoachimR? :hmm:

det er ikke som EU-sketpiker jeg nevner dette, men som Anti-blitzer! :realmad:

 

Blitz ikke-voldelig? Neeeeeeeeeeeei, ikke i det hele tatt... Kriminelle er de vel heller ikke... Neeeeeeeeeeeei...

 

Dere har lest for mange aviser.... Desverre er så godt som alle journalister sosialister..

Lenke til kommentar
Blitz ikke-voldelig? Neeeeeeeeeeeei, ikke i det hele tatt... Kriminelle er de vel heller ikke... Neeeeeeeeeeeei...

Det kan du godt si, poenget er at selve organisasjonen ikke fronter dette. Hvordan de organiserer seg utenfor kan ikke den stå til ansvar for.

 

Dere har lest for mange aviser.... Desverre er så godt som alle journalister sosialister..

Påstand uten argument OG usaklig.

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg forskjellen på 25-30 blitzere som kommer direkte fra blitzhuset med køller og organisasjonen blitz?

Kan du forklare meg forskjellen på 20-30 texasrednecks med høygafler som kommer rett fra gården for å banke opp nærmeste neger, og en fredelig maisbonde?

 

(Please ikke vær altfor politisk korrekte og ta den seriøst. Men poenget står likefullt...)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg forskjellen på 25-30 blitzere som kommer direkte fra blitzhuset med køller og organisasjonen blitz?

Kan du forklare meg forskjellen på 20-30 texasrednecks med høygafler som kommer rett fra gården for å banke opp nærmeste neger, og en fredelig maisbonde?

... eller mishandler irakiske fengselsfanger og skyter uskyldige sivile...

Lenke til kommentar
Dere har lest for mange aviser.... Desverre er så godt som alle journalister sosialister..

 

... men dette landets aller største aviser er i høyste grad konservative? :hmm:

Foreslår at du tar en undersøkelse av medlemmene i jornalistforeniungen jeg.

 

 

 

 

Kan du forklare meg forskjellen på 20-30 texasrednecks med høygafler som kommer rett fra gården for å banke opp nærmeste neger, og en fredelig maisbonde?

 

Har det noen gang skjedd? Neppe.

 

Det kan du godt si, poenget er at selve organisasjonen ikke fronter dette. Hvordan de organiserer seg utenfor kan ikke den stå til ansvar for.

 

Meg bekjent er ikek organisasjonen blitz registrerert i Brønnøysund, og er dermed IKKE noen organisasjon. Heller ikke virker det som om Blitz har noe styret. (eller revisor eller foretningsfører eller adre nødvendige ting ;) )

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg forskjellen på 25-30 blitzere som kommer direkte fra blitzhuset med køller og organisasjonen blitz?

Kan du forklare meg forskjellen på 20-30 texasrednecks med høygafler som kommer rett fra gården for å banke opp nærmeste neger, og en fredelig maisbonde?

... eller mishandler irakiske fengselsfanger og skyter uskyldige sivile...

Ihvertfall denne jenten var fra Massaschusets.

Lenke til kommentar
Dere har lest for mange aviser.... Desverre er så godt som alle journalister sosialister..

 

... men dette landets aller største aviser er i høyste grad konservative? :hmm:

Foreslår at du tar en undersøkelse av medlemmene i jornalistforeniungen jeg.

... om du har noe imot venstrevridde journalister, foreslår jeg at du tar journalistutdannelse og er en "motvekt". :ermm:

 

Har det noen gang skjedd? Neppe.

 

For det første: jeg spiller på fordommer, akkurat slik du gjør. En ytterst tåpelig fordomsbasert uttalelse, akkurat som din.

 

For det andre: ringer USA og 60-tallet en bjelle? KKK? :ermm:

Lenke til kommentar
Foreslår at du tar en undersøkelse av medlemmene i jornalistforeniungen jeg.

Du kom med påstanden, du skal altå bevise den, ikke vi.

 

Kan du forklare meg forskjellen på 20-30 texasrednecks med høygafler som kommer rett fra gården for å banke opp nærmeste neger, og en fredelig maisbonde?

 

Har det noen gang skjedd? Neppe.

Det har så definitvt skjedd, men ble nok mindre vanlig etter desegregeringen og tiden under "Civil Rights Movement" - men dette er viktig amerikansk historie. Ikke lur deg unna. Sørstatene er verstingen på dette området.

 

Meg bekjent er ikek organisasjonen blitz registrerert i Brønnøysund, og er dermed IKKE noen organisasjon. Heller ikke virker det som om Blitz har noe styret. (eller revisor eller foretningsfører eller adre nødvendige ting ;) )

En organisasjon er simpelthen bare betegnelsen på en sammenslutning av mennesker med felles interesser, hvordan denne er styrt, avhneger. Det er ikke noe krav å være registrert i Brønnsøysundregistrene.

Endret av FreeBSD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...