Gå til innhold

Offisiele Komf. gave tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
får vell legge til min konf og da

 

fikk valget om å få en moped å ha slekten på besøk, eller å få en 125 motorsykkel og ikke ha slekten på besøk!!

 

hva tror dere jeg valgte??

 

mvh animal

 

 

PS: er ikke så glad i slekta mi egentlig, vel noen av dem det er

moped så fikk du cash av de som var på besøk?

Lenke til kommentar
Jeg "konfirmerte" meg borgerlig igår. Endte opp med 19500 kroner, en melkesjokolade og et maleri verd et par-tre tusen. Nå har jeg brukt 17000 på PC. De siste 2500 går sikkert til film og iskrem (kjøpte nettopp fire Luis Buñuel-filmer til 170). Maleriet skal jeg henge opp over senga (stort og fint).

Specs?

- Chieftec BX serie m/dør Sølv og svart (skulle hatt noe bedre, men det begynte å bli litt tomt på Netshops lager)

- Abit IC7-MAX3 Hovedkort S478/800mhz

- Intel Pentium 4 - 3.2GHz / 800MHz / 512K

- Corsair TWINX1024-3200LL DDR-DIMM 1024MB

- Seagate 160GB S-ATA 7200RPM (har samme 120 GB disk fra før, som jeg setter inn)

- Powercolor Radeon 9800 Pro 128MB AGP

- Sony Floppy 3.5¨ 1.44MB FDD Sort

- Plextor DVD-spiller IDE 16x/48x Sort

- NEC DVD-brenner ND-2500 Sort

- Creative SoundBlaster Audigy 2

- Logitech Internet Navigator Keyboard SE

- Logitech MX510 Performance Optical Mouse

- Di-fusion 19" CRT monitor TCO99

- Thermaltake Silent strømforsyning 480W

 

Den er allerede kjøpt fra Netshop. Får den ferdigbygd (koster bare 400,- og så har jeg aldri likt å bygge PC noe særlig)... Blir vel mest internett, spill og videoredigering på meg.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal jeg konfirmere meg når jeg ikke er kristen? Borgelig er bare bortkasta...

Hva er bortkasta når man får 26.000 ?

Kanskje veldig overraskende for deg, men det er faktisk folk som setter sine verdier høyere enn penger. Konfirmasjon kommer fra det engelske ordet "confirm" som betyr "bekrefte". I konfirmasjonen bekrefter du din gudstro som du "startet" i dåpen. Men hvis du ikke er kristen, hvorfor ikke da "konfirmere" deg borgerlig? Er du ateist/agnostiker er da det et fint alternaviv :)

Endret av rlz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...