Gå til innhold

Offisiele Komf. gave tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg "konfirmerte" meg borgerlig igår. Endte opp med 19500 kroner, en melkesjokolade og et maleri verd et par-tre tusen. Nå har jeg brukt 17000 på PC. De siste 2500 går sikkert til film og iskrem (kjøpte nettopp fire Luis Buñuel-filmer til 170). Maleriet skal jeg henge opp over senga (stort og fint).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg "konfirmerte" meg borgerlig igår. Endte opp med 19500 kroner, en melkesjokolade og et maleri verd et par-tre tusen. Nå har jeg brukt 17000 på PC. De siste 2500 går sikkert til film og iskrem (kjøpte nettopp fire Luis Buñuel-filmer til 170). Maleriet skal jeg henge opp over senga (stort og fint).

Specs?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Fikk 51.2 k. Har halvparten igjen. 4 år siden.

Holy. Kan jeg spørre hvor stor slekt/mange venner du har?

Rike besteforeldre...

 

white bor du tilfeldigvis ikke i trondheim?

 

Nei, og det priser jeg meg lykkelig over. :p

Lenke til kommentar

Jeg fikk ca 13 000 kr, bunad, bunadssøljer, en gullring, et smykke med tilhørende øredobber og to sølvskjeer. Mulig jeg har glemt noe nå, men det er fire år siden jeg konfirmerte meg :p

 

Jeg ønsket meg forresten ingenting til konfirmasjonen. Visste ikke at det var vanlig. Jeg fikk ikke noe gave fra foreldrene mine. De betalte for selve konfirmasjonen, og hadde ikke råd til å kjøpe noe mer.

 

Desverre har jeg brukt opp pengene jeg fikk for lenge siden. Jeg har kjøpt 2 minidiskspillere (den første ble stjålet), litt klær, et par sko, et par mobiltelefoner og MANGE kontantkort (lenge leve fjortisstiden). Nå i ettertid angrer jeg på at jeg ikke kjøpte meg noe som varer litt lenger :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kan jeg tillate meg å spørre om hvorfor der valgte å konfirmeres?

 

des,OUT!

For å bekrefte dåpen min og begynne et litt voksnere liv samt få penger. Var ikke verre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...