Gå til innhold

Gamer.no reiser til E3 i Los Angeles


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

masse tekst, masse bilder, og film :w00t:

 

hadde jeg hatt penger, og et nikonD70 m/minne og linse skulle jeg dratt

 

 

ikke fordi jeg har enorme forventninger, tvert om.

 

Half-Life 2 kommer garantert til å være til stede i år også, og kanskje har Valve ny informasjon å stille opp med?

 

Tipper de har forhåndsprodusert nok en demo. Kanskje det eneste de har brukt tiden på? Slik at det nok en gang ser ut til at de har noe på hendene.......

 

* :devil:

Lenke til kommentar

Funcom kommer vel med en sneak preview på Alien Invasion siden det kommer til sommern håper vi som er Anarchy Online fan, så absolutt må du følge med på dette, skuffende at du ikke nevner noe om dette i artikkelen din :p

Lenke til kommentar

Vi skal gjøre alt vi kan for å tilfredstille alle krav dere stiller, men det er naturligvis helt umulig å få sett på absolutt alle titlene på E3, og få skrevet seriøse og profesjonelle artikler om dem, uten å være 20 mann der. Vi prøver imidlertid å få med oss det viktigeste i hvert fall. Vi har en hel del spennende avtaler. :-)

Lenke til kommentar

personleg så håper (forlanger) eg masse info om stalker. dei skal blant anna presentere directx9 versjonen av stalker på e3, så det betyr at verdens finaste spel vert enda betre.

 

dykk finn stalker på følgane stands: THQ (har 2 stk), nVidia, Microsoft (har 3 stk) og GSC Game World. så det skal ikkje vere noko problem å få info om det!

Lenke til kommentar
hmm...hvor går grensen mellom pressefolk og en vanlig gamer? kan jeg, i teorien, fyre opp ei nettsia og skrive litt om spill, så få gratis inngang på e3 og komme bak lukkende dører? det hadde vært fett.

Nettstedet må være kommersielt, og ha vært i drift i minst 2 år.

Lenke til kommentar

i utgangspunktet er det ikke mulig å få presseadgang hvis man driver en fanside..det skal være et kommersielt nettside man jobber for. men det er vel ikke så altfor komplisert å få adgang hvis du går inn for det. men hvem har lyst å betale 13.000 kroner for reise og opphold i LA og risikere å ikke komme seg inn på E3?

 

vel, det er ikke mange timer igjen til flyet mitt til los angeles går...det blir gøy :)

Lenke til kommentar
hmm...hvor går grensen mellom pressefolk og en vanlig gamer? kan jeg, i teorien, fyre opp ei nettsia og skrive litt om spill, så få gratis inngang på e3 og komme bak lukkende dører? det hadde vært fett.

Nettstedet må være kommersielt, og ha vært i drift i minst 2 år.

Hm, en annen, norsk spillside (ved navn Gameroobie) fikk invitasjon til å delta i fjor, og da hadde de bare drevet siden i et halvt år. :roll:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...