Gå til innhold

Gamer.no reiser til E3 i Los Angeles


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan dere så om dere finner ukjente godbiter? Spill som ikke er relativt ukjente, men virker lovende..

Javisst, vi skal sjekke ut alle de viktige titlene, titler som diverse forumbrukere ber om, samt alle de andre ukjente titlene som folk ønsker at vi setter et lys på. Ingen problem. Vi er så heldige å ha 60 timer i et døgn og 10 medarbeidere på E3. Ironi slutt. ;-)

 

du blir ikke invitert til E3, du må registrere deg selv, sende over bevis på at du er journalist og ansatt på nettstedet, og E3 godkjenner dette.

Sikker på det?

Det er ingen automatikk i å komme på E3. Uansett hvor lang erfaring man har, hvor stort nettstedet ditt er, og hvor mange E3 du har vært på før. Her er det samme regler for alle, hvert eneste år. Man må registrere seg på nytt, og gå gjennom de samme strenge rutinene. Det er en kjedelig prosess, men god lønn for strevet! :-)

Lenke til kommentar
I år som i fjor har jeg kun et ønske fra E3...

 

Flashpoint 2  :w00t:

 

I år lover jeg å boikotte gamer.no dersom dere ikke leverer minimum et par setninger fra Bohemia, om dere så må ty til Sam Fischer takter...

 

 

des,OUT!

I følge listene blir ikke OFP 2 å komme på E3.

 

Det nermeste blir det vanelige OFP til Xbox.

 

Tviler faktisk sterkt på at spillet kommer tidlig i år 2005. Jeg som mange andre på det amerikanske forumet tipper sent i 2005.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Man kan også komme seg inn dersom man jobber for en butikk, men da koster det penger å registrere seg (litt over 1000 kroner). Det er mange vanlige gamere fra USA som er der hvert år som egentlig ikke har en dritt å gjøre der.

 

Og må si det er skuffende at Tor Steinar ikke kommer over i år. Hadde håpet å få en ny fremføring av Careless Whisper på Sonys stand under E3. Men men, kanskje en annen gang.

Lenke til kommentar
Og må si det er skuffende at Tor Steinar ikke kommer over i år. Hadde håpet å få en ny fremføring av Careless Whisper på Sonys stand under E3. Men men, kanskje en annen gang.

Kom opp på kontoret vårt en gang etter E3, så skal du få høre en skikkelig versjon, uten noen form for sabotasje! :-)

Lenke til kommentar
Kan dere så om dere finner ukjente godbiter? Spill som ikke er relativt ukjente, men virker lovende..

Javisst, vi skal sjekke ut alle de viktige titlene, titler som diverse forumbrukere ber om, samt alle de andre ukjente titlene som folk ønsker at vi setter et lys på. Ingen problem. Vi er så heldige å ha 60 timer i et døgn og 10 medarbeidere på E3. Ironi slutt. ;-)

Hehe.. Skjønner at det bli lite tid, men ettersom de store titlene vil få massiv mediedekning uansett, hadde det vært gøy å få sett litt på de små ukjente titlene :yes:

Lenke til kommentar
Funcom kommer vel med en sneak preview på Alien Invasion siden det kommer til sommern håper vi som er Anarchy Online fan, så absolutt må du følge med på dette, skuffende at du ikke nevner noe om dette i artikkelen din :p

Vi skal besøke Funcom, ja.

 

har dere leid bil i år? 

 

husker jeg galt eller leide dere en mustang i fjor? 

 

Samme bil - Mustang kabriolet, men denne gangen vinrød i stedet for hvit :-)

Lenke til kommentar

er litt spent om høre mere om stalker "Shadow of Chernoby"

de viser sikker noe mere av dette spillet på messen

 

tror det var 1 okt spillet skulle komme ut,hvis det ikke

blir noe forsinkelser da !

 

håper dere får tid og kose dere også litt da,

ikke bare springe rundt i messen eller sitte og skrive

for gamer.no ;)

Lenke til kommentar
er litt spent om høre mere om stalker "Shadow of Chernoby"

de viser sikker noe mere av dette spillet på messen

 

tror det var 1 okt spillet skulle komme ut,hvis det ikke

blir noe forsinkelser da !

 

håper dere får tid og kose dere også litt da,

ikke bare springe rundt i messen eller sitte og skrive

for gamer.no  ;)

eg sittter mitt tidlegare innlegg i denne tråden.

 

personleg så håper (forlanger) eg masse info om stalker. dei skal blant anna presentere directx9 versjonen av stalker på e3, så det betyr at verdens finaste spel vert enda betre.

 

dykk finn stalker på følgane stands: THQ (har 2 stk), nVidia, Microsoft (har 3 stk) og GSC Game World. så det skal ikkje vere noko problem å få info om det!

 

dei skal somsagt vise directx9 versjonen av stalker (den ser fantastisk ut, har sett dei tre bilda som finst av den :yes: ) der og 7 boder som skal vise fram stalker, så det skal ikkje vere noko problem å finne info om det.

 

stalker kjem forøvrig ut 26 september.

Lenke til kommentar

Bare for å gi litt lyd fra oss.

 

Nå er det søndag kveld her i Los Angeles. Vi har fått bruke helgen på å kose oss litt og slappe litt av. Nå begynner uken og da blir det mye arbeid stort sett fra morgen til kveld. Vi skal dekke flere events før selve E3 begynner på onsdag, og vi lover å presse ut så mye vi overhodet kan fra disse.

 

Jeg fikk også muligheten til å reise til San Diego på fredag, hvor jeg besøkte Sigil Games og fikk tatt en titt på deres nye prosjekt, samt møte mange spennende EverQuest-veteraner slik som Brad McQuaid, Jeff Butler og Keith Parkinson. Jeg kommer til å legge ut en stor artikkel om dette besøket så fort som mulig, men denne er såpass eksklusiv at den må gjennom en sjekk hos Sigil og Microsoft før den kan publiseres.

 

Når E3 begynner har vi en rekke avtaler, og vi skal besøke stortsett alle standene på messen. Alle av "betydning" i hvert fall. Vi er gamere som dere og vil prøve å få med oss så mye som mulig, alt fra STALKER til Sid Meiers Pirates!. Vi kommer til å gjøre det slik at vi står opp gry tidlig, reiser på E3, samler inn så mye vi kan av informasjon, reise hjem til hotellet på kvelden og sitte der og skrive alt vi kan utover nattetimene før det hele gjentas om igjen.

 

Vi kommer til å samarbeide med Gamer.no hjemme i Norge, ved å sende alt vi skriver til dem hver kveld før det sendes ut på nettsiden. Husk at det er en 9 timers forskjell mellom Norge og Los Angeles, så saker og ting dukker ikke nødvendigvis opp på de mest vettuge tidene.

 

Vi skal gjøre så godt vi kan!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...