Gå til innhold

Gamer.no reiser til E3 i Los Angeles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den tiden på året igjen, hvor alt som kan krype og gå innen spillindustrien reiser til Los Angeles for å delta på E3-messen (Electronic Entertainment Exposition). Og i år som i fjor reiser naturligvis også Gamer.no til USA for å være med på den store begivenheten.

Les artikkelen her

Skrevet

en bitte liten pirke-rettelse: lucasarts har aldri noen stand på E3, alt de viser er bak lukkede dører :)

Skrevet
Lykke til da!! :yes:

men, hvem av dere er det som drar???

Jeg (Erling Ellingsen) og Kjetil A. Gogstad. Vi er er begge i Los Angeles nå, og ser frem til å begynne med jobbingen.

Skrevet
Lykke til da!!  :yes:

Jeg (Erling Ellingsen) og Kjetil A. Gogstad. Vi er er begge i Los Angeles nå, og ser frem til å begynne med jobbingen.

huhu.. jaja.. dere får kose dere da!!

Å dra på E3 messa er vel noe egentlig alle gamere drømmer om.. :dontgetit:

Skrevet
Lykke til da!!  :yes:

Hmmm..

Skulle ønske det var undertegnede Kjetil som var der. :(

Gleder meg til å se på videosnutter derfra.

Ellers må du love å ta en kikk på Snake Eater og snakke med Kojima da! ;)

Skrevet
Følg opp Funcom!!! De er fra Norge..dere er fra Norge..dere burde få en ekslusive!!

AKIRA

Er så ENIG!! med den :) Det kommer nok til å stå der å vise frem Alien Invasion! Å er vi heldigge så kommer det kanskje noe lekker info om det nye onlinespillet di har hintet til at di jobber med :thumbs:

Skrevet

Jeg vet ikke om Funcom kommer til å kunngjøre sitt nye onlinespill på E3. Men hvis de gjør det ber jeg til de høyere makter om at det er Midgard i en eller annen form de ønsker å ta opp igjen, selv om det er rimelig tvilsomt.

Skrevet
en bitte liten pirke-rettelse: lucasarts har aldri noen stand på E3, alt de viser er bak lukkede dører :)

Sant nok, men vi skal bak de dørene. ;-)

Skrevet

dette er årets største begivenhet, det kjem til og med foran EM.

håper på MANGE reportasjer, nyheter osv

Skrevet
Lurte på hvor mye dere betalte for og komme inn på E3?

Det er gratis inngang for pressen.

lurer på kva eit pressekort koster på svartebørsen :devil:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...