Gå til innhold

Klarer ikke å redde jenta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå er jeg på regulator banen. Jeg kommer meg inn på den øya, samme sted lastebilen kjører inn på. så skal jeg videre der kompasset viser, men brua er ødelagt. Så jeg tenkte å¨hoppe over brua med lastebilen, men kommer ikke langt nok.

 

Noen som vil hjelpe en stakkar i nød?

 

Edit: fant det ut

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
jeg klarte å svømme under vann stortsett hele tiden og ble ikke angrepet av monstrene i det hele tatt.

:wow: ok her er problemet mitt:

 

Først hopper jeg ned fra fjellet å så i vannet... så svømmer jeg til høyre, der jeg støter på en mutant med HK, så svømmer jeg til venstre, der det blir grunnere. Å da kan jeg se en liten "hoppe" mutant som sitter å spiser på en merc. og han ser meg ALLTI!!! han snur seg hopper å dreper meg.. der står jeg fast. kommer ikke forbi han der.. har prøv å svømme, springe, "hoppe" forbi han.. ingenting virker.. hva skal jeg gjøre ? hvis jeg skyter han så får jeg jo halve kloden på nakken ;)

 

EDIT: sorry for leifer

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
jeg klarte å svømme under vann stortsett hele tiden og ble ikke angrepet av monstrene i det hele tatt.

:wow: ok her er problemet mitt:

 

Først hopper jeg ned fra fjellet å så i vannet... så smømmer jeg til høyre, der jeg støter på en mutant med HK, så svømmer jeg til venstre, der det blir grunnere. Å da kan jeg se en liten "hoppe" mutant som sitter å spiser på en merc. og han ser meg ALLTIG!!! han snur seg hopper å dreper meg.. der står jeg fast. kommer ikke forbi han der.. har prøv å svømme, springe, "hoppe" forbi han.. ingenting virker.. hva skal jeg gjøre ? hcis jeg skyter han så får jeg jo halve kloden på nakken ;)

Det er bare å hoppe ned og springe for livet rett fram til helikopteret som ligger et stykke bort.. værre er det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...