Gå til innhold

Klarer ikke å redde jenta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sliter litt på et senere mission. Etter å ha sprengt en stor båt, kommer en viss cowboy i helikopter. Den karen klarer jeg ikke å drepe. Selv 10 granater kan ikke drepe den karen der. Han får meg hver gang. What to do....

det er ikkje så lett. min framgangsmåte var: plasser bomba på båten, hopp av båten og svøm til land. Der gjømmer du deg under nokre busker. Då er det bare å vente til han kjem flygande. Når han kjem er det bare å skyte med alle våpna du har på han, tips ikkje bruk rocket launcher for då oppdager han deg. Han tåler veldig mykje.

husk å hold deg i dekning under buskene sånn at han ikkje ser deg.

 

lykke til.

Lenke til kommentar
jeg er på archive nå. er det lenge til jeg er ferdig?

Level01: Training

Level02: Carrier

Level03: Fort

Level04: Pier

Level05: Research

Level06: Treehouse

Level07: Bunker

Level08: Steam

Level09: Regulator

Level10: Control

Level11: Rebellion

Level12: Archive <----- Du er her ;)

Level13: Cooler

Level14: Boat

Level15: Catacombs

Level16: River

Level17: Swamp

Level18: Factory

Level19: Dam

Level20: Volcano

Endret av TCi
Lenke til kommentar
sitter fast på River, jeg.. :(:no:

enten så stjeler du ein militærbåt (som foreslått av Deus Ex) eller så holder du deg på land så mykje du kan.

 

strategien min gjekk på å kjøre sikk sakk den første delen av bana (til du kjem forbi folka med mortar) deretter holdt eg mg på land.

Lenke til kommentar
sitter fast på River, jeg.. :(:no:

enten så stjeler du ein militærbåt (som foreslått av Deus Ex) eller så holder du deg på land så mykje du kan.

 

strategien min gjekk på å kjøre sikk sakk den første delen av bana (til du kjem forbi folka med mortar) deretter holdt eg mg på land.

Woohoo!

Tusen Takk for tipset!

Endelig gredd River :D

Lenke til kommentar
noen som har noen tips på den siste banen? drepe alle dyra, eller storme forbi de. Har prøvd å storme noen ganger nå, kommer ned til...nederst men da dør jeg og.

den er nok best å drepe dei. bruk sniper på dei usynlege mutantane. og hagle på rocket-mutantane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...