Gå til innhold

Klarer ikke å redde jenta


Anbefalte innlegg

jeg trang vist ikke loade kunne bare gå tilbake... vistnok. uansett nå har jeg masse våpen men klarer det ikke alikevell. det er dyr overalt, klarer ikke å ha styring på hvor de er.

Men uansett, hva er det du skal, er du automatisk ferdig når du har drept alle dyra, eller skal du noe sted?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg trang vist ikke loade kunne bare gå tilbake... vistnok. uansett nå har jeg masse våpen men klarer det ikke alikevell. det er dyr overalt, klarer ikke å ha styring på hvor de er.

Men uansett, hva er det du skal, er du automatisk ferdig når du har drept alle dyra, eller skal du noe sted?

LØSNING AV SISTE DEL PÅ VOLCANO

Dette er hvordan du klarer den siste delen hvor det er mange mutanter som er mellom deg om Doyle.

 

I armory'et skaffer du deg:

- Saw (Den med 100 skudd pr. mag.)

- Sniper

- OICW (den med 5 granater pr. mag.)

- Jackhammeren (Du trenger den ikke, men kjekk å denge Doyle med)

- Granater er et must

 

Når du har entret de to forsterkede dørene så gjemmer du deg til høyre helt inn til veggen, mellom kanten og døren. Når Big Guy mutanten kommer og stopper opp, så går du litt til siden og peprer den i hodet med Saw våpenet. Gjem deg inn i hjørnet igjen. Vent til resten av hærskaren til Big Guys mutantene kommer. NB: Viktig at du har granater her! Når de har kommet opp til deg så stopper de siden de da ikke ser deg. Bruk veggen på andre siden og kast granatene på de. Jeg fikk tatt de resterende 4 med 5 granater (de stod samlet). Ta fram Saw'en og plaff ned de som fremdeles står. Deretter tar du frem sniperen og tar de usynelige mutantene.

Da det er gjort så går du til venstre og ser at døren på enden åpner seg og 2 Big Guys kommer ut. Gå tilbake der du kom ifra og ta de ut med sniperen. Inne hvor de kom fra er det en bryter som aktivere heisen. Heisen finner du litt til venstre når du går ut derifra igjen.

Når du er kommet opp ta fram OICW og skift til granater. Lad om dersom den ikke er full. Ta ut Elite vaktene med den. Da er det fritt fram til Doyle. Happy hunting!

Lenke til kommentar

I armory'et skaffer du deg:

- Saw (Den med 100 skudd pr. mag.)

- Sniper

- OICW (den med 5 granater pr. mag.)

- Jackhammeren (Du trenger den ikke, men kjekk å denge Doyle med)

- Granater er et must

 

Når du har entret de to forsterkede dørene så gjemmer du deg til høyre helt inn til veggen, mellom kanten og døren. Når Big Guy mutanten kommer og stopper opp, så går du litt til siden og peprer den i hodet med Saw våpenet.

personleg så vil eg anbefale å bruke Jackhammeren til å drepe rocket-mutantane. den er meir effektiv mot dei.

 

eg venta i høgre hjørne sånn som du sa, derifrå drepte eg rocket-mutantane etter kvart som dei kom gåande. eg brukte Jackhammeren.

 

bortsett frå dette er eg enig i guiden din.

 

bra jobba ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...