Straydog Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 http://www.forbanna.com/debatt/telefon/telefon.asp HAHAHA Genialt opplegg for folk som trenger å eksplodere av og til Mye morsomme anfall der /me har bidratt den 5.april
Straydog Skrevet 5. april 2004 Forfatter Skrevet 5. april 2004 LOL, den er lættis den på 14kb :) [samisk]*Forabanna-forabanna-forabanna*[/samisk]
lodott Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Synes det hørtes ut som en gjeng med drittunger som forsøkte å være morsomme. Var jo flere av de samme stemmene som gikk igjen..
Fredrik Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 han lille drittungen som bare bannet ja? Han var teit. men samefyren rocka
lperik Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Får bare beskjed om missing codec osv når jeg prøver å spille av.. hva må gjøres
_Xander Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Får bare beskjed om missing codec osv når jeg prøver å spille av.. hva må gjøres 1 - sette deg ned, telle til 10.. går ikke det? - gå ti nr. 2. 2 - Gp inn på forbanna.com og ring telefonnummeret der. 3 - Skaff deg en codec..
Putekos Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 sitter og ler så jeg griner!! skal jeg ringe inn?
Straydog Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 sitter og ler så jeg griner!! skal jeg ringe inn? Ja gjør det! Så er'u med i gjengen
Mr.Hassan Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Hei! Lurer på om noen av dei som befinner seg på Tg kommer til å ringe inn.Da eg har fått inntrykk av at nettverket ikkje fungerer på bra både internt og eksternt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå