general nesehår Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 når jeg spiller cs lagger det og når jeg skal connecte til en server fuker det ikke det står bare at den har 2000 latency... har tele2 1024/256 så det skulle ikke være noe som helst problem med lagg egentlig.... har noen hatt det samme problememet??? hvis ja, si fra om eventuelle løsninger...
jocke Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Kan jo bare være problemet bare gjelder den ene serveren. Eller får du 2000 i latency på alle servere?
general nesehår Skrevet 4. april 2004 Forfatter Skrevet 4. april 2004 det skjer på absolutt alle servere, har reinstallert steam og allt vet ikke hva som er galt... burde jeg formatere??? (håper ikke det....
dj_j0tul Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 hmm... høres ut som om det står noen programmer i bakgrunnen. Firewall feks? Husker min gamle Compaq med ISDN.. hadde 450+/- 300 i ping med "Zonealarm" på... noen ganger kom jeg nesten ikke inn engang. SKrudde man av Zonealarm, så ble alt straks bedre.. ned mot 120 i ping.... menne... det var gamledager
CB87-Bergen Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Jeg regner med at du ikke bruker Kazaa, DC, e.l. Disse er jo båndbredde drepere Noen brannmurer er heller ikke så bra...
Koshs Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 (endret) Hei. Du må ta kontakt med tele2. Dei sender deg ei bruksanvisning på korleis du kan kopla ut NAT funksjonen i ruteren/modemet ditt. Då vil da nok virka. Eg hadde samme problemet med tele2 sitt ericsson modem, og no er alt i orden. Lykke til! Koshs Endret 4. april 2004 av Koshs
general nesehår Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 har fikset det, UPDATE FIRMWARE'EN PÅ ROUTERN!!!!!!!!!!!
Pansergnom Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Jeg har ngt, i telenor sitt nett (1mbit) og jeg har SINNSVAK ping i Lineage 2 beta... Men cs virket fint Virker foresten som om d er noe gale i ngt sitt nett for øyeblikket, itavisen er jo helt på bærtur for øyeblikket...
B4stian Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 tror jeg har en løsning... hender det er sånn på min også men jeg pleier bare å legge noen servere i favoritter, også restarte steam og da funker de helt fint på favoritter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå