Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

adsl probs. (online spill)

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg spiller cs lagger det og når jeg skal connecte til en server fuker det ikke det står bare at den har 2000 latency... :mad:

har tele2 1024/256 så det skulle ikke være noe som helst problem med lagg egentlig....

har noen hatt det samme problememet???

hvis ja, si fra om eventuelle løsninger... :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm... høres ut som om det står noen programmer i bakgrunnen. Firewall feks? Husker min gamle Compaq med ISDN.. hadde 450+/- 300 i ping med "Zonealarm" på... noen ganger kom jeg nesten ikke inn engang. SKrudde man av Zonealarm, så ble alt straks bedre.. ned mot 120 i ping.... menne... det var gamledager :hmm:

Skrevet (endret)

Hei.

Du må ta kontakt med tele2. Dei sender deg ei bruksanvisning på korleis du kan kopla ut NAT funksjonen i ruteren/modemet ditt. Då vil da nok virka. Eg hadde samme problemet med tele2 sitt ericsson modem, og no er alt i orden.

Lykke til!

Koshs

Endret av Koshs
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har ngt, i telenor sitt nett (1mbit) og jeg har SINNSVAK :cry: ping i Lineage 2 beta... Men cs virket fint :thumbs:

Virker foresten som om d er noe gale i ngt sitt nett for øyeblikket, itavisen er jo helt på bærtur for øyeblikket... :)

Skrevet

tror jeg har en løsning...

hender det er sånn på min også men jeg pleier bare å legge noen servere i favoritter, også restarte steam og da funker de helt fint på favoritter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...