Gå til innhold

Kunne ikke alle vært som Blib?


Anbefalte innlegg

Denne tråden lager jeg bare for å fortelle hvor høy respekt jeg har for Blib.

 

Der mange moderatorer setter foten hardt i bakken, og ofte gjennom den, og stenger tråden, hiver Blib på seg smilet og godstasen og ytrer

QUOTE (Blib)
##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang ;) - Blib##
Jeg er sikker på at dette er den riktige fremgangsmåten for å få medlemmer her til å i det minste prøve å lage bedre emner.

 

Alle ære til Blib! user posted image

 

Håper alle moderatorer leser denne tråden og gir den gode Blib-metoden et realt forsøk!

På vei mot et bedre forum, lær av denne mannen.

user posted image

 

Ps: Smiskeanklagelser kan alle holde seg for gode til. Gode moderatorer er det mangelvare på, og kanskje dette er hva som trengs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes Blib har gjort en kjempe jobb å håper han forsetter å gjøre slik.

enden har jeg sett svært lite til ettersom jeg liker meg best på programmvare forumet og det er her jeg støter på Blib for det meste.

 

Var litt skeptisk til brukermoderatorer i starten da _jeg_ syns de valgete litt feil brukermoderatorer, men i etterkant har vi fått flere bruker som er litt mer "nyttige" for forumet som mederatorer og ikke bare har en masse med inlegg.Har ingen ting i mot tidligere eller nåværende moderatorer, men dette er min synsvinkel.

 

Stå på alle sammen jeg synes så absolutt at forumet har blitt en bedre plass i det siste.

 

Har en liten mulig forklaring på akkuratt dette: Vinteren og Høsten er over og små-nerdene trekker ut av små-nerde-bulene sine. Jeg har ikke en korekt stattistikk, men jeg tror det er en del mindre innlegg i det første halvåret i forhold til det andre. Det er da også logisk at det blir færre nye brukere. Sammen med at vi har fått Blib og Enden så er forumet igjen blitt en trivlig og hyggelig plass som jeg med glede spanderer flere timer av min hverdag hele året på.

 

Var rimelig aktiv på rapporter knappen en stund, men nå er det jo ingen ting å rapportere siden bruker moderatorene tar alt :green:.

 

Stå på!

Lenke til kommentar

Nei har også hørt dette, men at forumet visstnok skal ha eksplodert i antall medlemmer at en trengte enda fleire...men men...romours right? ;)

 

 

Edit: gidder ikkje å lage en ny topic kun for dette spørsmålet, så eg spør her..

 

koffor har vi to wooter? :w00t::woot: Spesiell grunn?

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Henholdsvis ny og gammel woot. Den gamle skulle egentlig fjernes fordi alle smil skal være i samme stil, men det skjedde adri. Liker den gamle best jeg.

 

Når det gjelder antall moderatorer så er langt fra alle aktive. Noen oppfører seg som vanligebrukere, men reagerer det de snubler over. Andre modererer ikke i det hele tatt og noen er (SM) hvor SM står for SuperModerator. Vi er over alt hele tiden :p

Legg og merke til at de listene inneholder flere dubletter

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...