Gå til innhold

Kunne ikke alle vært som Blib?


Anbefalte innlegg

Til Enden: Jeg synes du virker litt "triggerhappy", som man kaller det. Du har liksom ikke samme innstilling som Blib. Det virker som om Blib tenker "Jaja, han gjorde en liten feil, men hvis jeg forandrer topic for ham, lærer han sikkert til neste gang", mens du bare stenger trådene.

 

Trodde du sa du skulle prøve å følge i hans fotspor, så når begynner du?

To eksempler: En og to.

 

Håper på svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Toolshed @ 06/04/2004 : 14:50)
Til Enden: Jeg synes du virker litt "triggerhappy", som man kaller det. Du har liksom ikke samme innstilling som Blib. Det virker som om Blib tenker "Jaja, han gjorde en liten feil, men hvis jeg forandrer topic for ham, lærer han sikkert til neste gang", mens du bare stenger trådene.

Trodde du sa du skulle prøve å følge i hans fotspor, så når begynner du?
To eksempler: En og to.

Håper på svar! :)

Blib er bare for snill :p

Lenke til kommentar

Toolshed: ser an situasjonen, og er som regel snill mot nybegynnere, men folk som har over 300 poster her burde ha lært seg reglene de har godtatt. Ofte ser jeg på historikken og prøver å finne et mønster før jeg "fyrer løs" med en stenging. Legger faktisk en del arbeid ned i joben min.

 

Husk at du kun ser de situasjonen jeg reagerer, ikke alle hvor jeg ordner det på andre måter. Du skulle sett in- og ut-boksen min for PMer ;)

 

Ellers synes jeg Blib er litt for snill noen ganger, og er skeptisk til at det rett måte å lære folk bedre vaner på, men mitt syn på oppdragelse kan vi ta i politikk, religion og samfunn :)

 

 

Uansett er det ingen tvil om at Blib er en dypt respektert person her på forumet for hans oppførsel. Cudos

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...